onko mies tosissaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
no suora ja ehkäpä vaikea kysymys eli mistä tietää millon mies on suhteessa tosissaan??? Ollaan seurusteltu noin.4kk ja oikeastaan koko tän ajan olen viettänyt päivät ja yöt tämän miehen talossa. ikäeroa meillä on 17 vuotta. seksiä on joka päivä tai ainakin joka toinen päivä josku kaksikin kertaa päivässä. molemmat meistä on eronnut kerran molemmilla lapsia. Siis kaikki info vastaan mistä tietää että mies on tosiissaan????

olen kysynytkin ja sanoo että: no oon. Olenko vaan liian vaativa miestä kohtaan? On sillon sanonut rakastavansa kun minä sanon ensin...pari kertaa on itse sanonut. Hän on kymmenen vuotta ollut melkeinpä yksin isossa talossa siis ennen minua. Nyt olen pari kertaa jo puhunut kihlauksesta mut mies sanoo että ei vielä. onkohan se tosissaan haluan kyllä luottaa häneen......!

Voiko neljän kuukauden tuntemisen jälkeen olla varma rakastamisesta?
Mä en olisi neljä kuukautta seurusteltuani vielä edes muuttanu yhteen.
Pitäis tutustua ensin kunnolla ja sitten vasta miettiä sitoutumista. 4kk on vielä sitä alkuhuumaa. Nyt jos jo sitoutuu, niin alkuhuuman ja ihastumisen jälkeen, arjen tullessa vastaan, katuu helposti. Sitoutumista kannattaa ajatella vasta sitten, kun alkuihastus tasaantuu.
Mutta toisaalta, yhdessä asuminenkin on jo sitoutumista.

Mä en ymmärrä sitä miten ihminen jolla on lapsia voi heittäytyä suinpäin suhteeseen ja kauhealla vauhdilla sitoutua ihmiseen jota ei oikeasti voi vielä yhtään tuntea. Todella itsekästä. Pitää ottaa huomioon myös ne lapset eikä vaan sitä miten hyvältä itsestä tuntuu. Tiedän ihmisen joka on aina heti muuttamassa lastensa kanssa ihastuksensa luo ja muutaman kuukauden päästä etsitään omaa asuntoa kun ei se sitten toiminutkaan. Tuolle naiselle se on ihan oikein mutta lapsia käy sääliksi.

No siis ei neljässä kuukaudessa vielä opi tuntemaan niin hyvin, että vois sanoa, että hei nyt kihlaudutaan. Minä tein ite sen virheen, että 1kk menin kihloihin ja 1v naimisiin ja erotilastoja kasvattelin sit.

Kannattaa kattoa mitene menee ja, jos se mies sun kans on ollu jo 4kk niin miks ei ois tosissaan ja saman katonkin alla vielä... eri asia, jos ei päästäis kotiinsa jne. sit vois alkaa miettimään onko mies tosissaan.

Hiljaa hyvä tulee, että opitte tuntemaan toisenne :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä en ymmärrä sitä miten ihminen jolla on lapsia voi heittäytyä suinpäin suhteeseen ja kauhealla vauhdilla sitoutua ihmiseen jota ei oikeasti voi vielä yhtään tuntea. Todella itsekästä. Pitää ottaa huomioon myös ne lapset eikä vaan sitä miten hyvältä itsestä tuntuu. Tiedän ihmisen joka on aina heti muuttamassa lastensa kanssa ihastuksensa luo ja muutaman kuukauden päästä etsitään omaa asuntoa kun ei se sitten toiminutkaan. Tuolle naiselle se on ihan oikein mutta lapsia käy sääliksi.

Tulee mieleen pari palstalaista. Kovasti heitä on vain onniteltu täällä....

Yhteistyössä