Onko mies saanut sinut antamaan pelkästään painostamalla?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä on. Ja eihän se hyvältä tuntunut. Mutta olisi pitänyt vaan pystyä sanomaan ei. Kyseessä oli sellainen tapaus, että olin jo jättänyt miehen ja aattelin vaan että pääsen hänestä helpommin eroon levittämällä haarat vielä kerran.

No eihän se sitten niin mennyt, tosin viimeiseksi antamiseksi jäi.

Mies ei sinällään ollut mikään kusipää, joten ei voi sanoa, että olisi väenvängällä painostanut. Eli itteeni vähän syytän tuosta.
 
vierailija
Miten se viimeinen kerta meni?
Kyllä on. Ja eihän se hyvältä tuntunut. Mutta olisi pitänyt vaan pystyä sanomaan ei. Kyseessä oli sellainen tapaus, että olin jo jättänyt miehen ja aattelin vaan että pääsen hänestä helpommin eroon levittämällä haarat vielä kerran.

No eihän se sitten niin mennyt, tosin viimeiseksi antamiseksi jäi.

Mies ei sinällään ollut mikään kusipää, joten ei voi sanoa, että olisi väenvängällä painostanut. Eli itteeni vähän syytän tuosta.
 
ÄijienÄijä
Tätä ei kysytty, mutta menee se toisinkin päin. Aika montaa lyyliä on tullut lykittyä vaikka ei oio huvittanut. Sitten vaan miettii jotain eksää, Nina Autiota tai vaikka vastaavaa ja pistää menemään. "Paras" keikka oli se kun tuli iskettyä joku naikkonen baarista ja mentyä sitten sen kotiin. Olin kuitenkin niin humalassa, että musta ei ollut hommiin. Aamulla sitä kun heräs, niin se oli jo kimpussa.

Ei se ollut ees ruma, mutta siinä oli jotain muuta luotaantyöntävää. Jonkun sortin syrjäytynyt se oli. Sanoin, että mun pitää käydä veskissä. Etin nopeesti lisää viinaa ja otin kunnon huikan. Menin sitten vessaan ja aloin miettimään 2Unlimitedin naislaulajaa. Vielä pari huikkaa ja sitten alkoi tehdä mieli.

Kävin sitten tuikkaamassa ja häipääsin vähin äänin. Saaneena ja nousuhumalassa. Hyviä aikoja. Samana iltana iskin sitten hehkeemmän Pirkon.
 
vierailija
En halua soittaa suuta mutta täytyy kysyä että nautitko sitä? Kostuitko tarpeeksi vai jouduitko käyttämään liukastetta? Saiko mies nautintoa tuollaisesta?
Jaa tämä onkin jonkun pervon fantasiointia. Mutta vastaan silti. Nythän täytyy sanoa, että tuo mies olis siis poikaystäväni, jonka kanssa oli sekstailtu ihan vapaaehtoisesti aika paljonkin. Itse olin tuolloin nuori ja epävarma ja jotenkin seksikielteinen. Eli ei se mulle erityinen nautinto ollut koskaan (tuohon aikaan). Mutta kyllä kostuin ihan normaalisti alta aikayksikön.

Ei se miehellelläkkään mikään suunnaton anutinto ollut, pikemminkin pakottava tarve. Toki laukesi. Mutta itsekkin tuntui ajattelevan, että ei se ihan oikein mennyt. No mennyt on mennyttä, ei se mikään traumaattinen kokemus mulle kuitenkaan ollut.
 
vierailija
Jaa tämä onkin jonkun pervon fantasiointia. Mutta vastaan silti. Nythän täytyy sanoa, että tuo mies olis siis poikaystäväni, jonka kanssa oli sekstailtu ihan vapaaehtoisesti aika paljonkin. Itse olin tuolloin nuori ja epävarma ja jotenkin seksikielteinen. Eli ei se mulle erityinen nautinto ollut koskaan (tuohon aikaan). Mutta kyllä kostuin ihan normaalisti alta aikayksikön.

Ei se miehellelläkkään mikään suunnaton anutinto ollut, pikemminkin pakottava tarve. Toki laukesi. Mutta itsekkin tuntui ajattelevan, että ei se ihan oikein mennyt. No mennyt on mennyttä, ei se mikään traumaattinen kokemus mulle kuitenkaan ollut.
Pervo tai ei niin ajatus siitä että pakottaa tai painostaa toisen mukaan on minulle aika vieras. Ajatus siitä että nainen avaa reitensä että koska pääsee helpommalla ei oikein sytytä.
Nuorilla varsinkin pojilla homma lähtee helposti lapasesta. Et tosin taida olla erityisen vanha vieläkään.
 
vierailija
On. Valitettavasti.
Ja miltä nyt luulet sen tuntuneen? Ahdistavalta. Mä hinkkasin itseäni puhtaaksi suihkussa tosi kauan, koska olo oli kuin raiskatulla, likainen. Naisen "Ei! En halua!" ei todellakaan ole kaikissa tapauksissa kuulemisen ja kunnioittamisen arvoista.
 

Yhteistyössä