Onko mies kiinnostunut jos lähettää "olet ihana" -viestejä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tapasin puolisen vuotta sitten kaverin kautta terassilla erään miehen. Tapaaminen kesti vain tunnin ja puhuimme niitä näitä, small talkia ja työstä. Työskentelen alalla, joka häntä kiinnostaa. Tapaamisemme jälkeen hän pyysi minua heti FB-kaveriksi ja hyväksyin hänet, koska ajattelin, että meillä on yhteinen ystävä.

Pian tämän jälkeen mies alkoi tykätä suurin piirtein jokaisesta FB-päivityksestäni ja kommentistani, hyvin usein sillä sydänsymbolilla. Kuukausi tapaamisemme jälkeen hän laittoi minulle viestin, jonka otsikkona oli "hei ihana koodari (siinä ei siis lukenut koodari, vaan työhöni viittaava sana, mutta en halua paljastaa alaani, otsikko siis antoi ymmärtää, että olen jotenkin ihana myös työni kautta????). No anyways, viestittelimme ja keskustelu käsitteli aika paljon tätä alaani, jolle hänkin haluaisi siirtyä. Kaikkiin hänen viesteihinsä en muistanut vastata. Pari kuukautta tämän jälkeen tuli taas viesti. Nyt hän kehui, miten hauska olen ja tässä viestissä oli sydämiä ja joku flirttailevahko lopputoivotus. Ja muutama päivä sitten tuli jälleen viesti. Hän kertoi nähneensä elokuvan, jossa oli ihana minun kaltaiseni nainen ja olen minäkin kuulemma ihana ja minun pitäisi katsoa tämä leffa. Viestittely oli selvästi flirttailevaa, yritin pitää sen kuitenkin humoristisena läppänä, ettei homma menisi liian noloksi, mutta se oli välillä vaikeaa, kun hän esim. kehui ulkonäköäni ja sanoi, että saan kauneudellani varmasti mieheni syömään kädestäni.

Olen itse somessa sarkastinen, räväkkä ja heitän ronskia huumoria. Noissa viesteissä oli selvä kiinnostunut sävy, mutta mietin siltikin, että jos mies vain ajattelee, että koska olen reteä tyyppi, minulle voi sanoa kaikenlaista puolitosissaan. Ja sanon esim. itse ihmisille helposti ja spontaanisti, että olet ihana enkä tarkoita sillä muuta kuin vilpitöntä ihailua: olet kiva, hauska, karismaattinen, piristävä.

Osaan aina analysoida muiden viestittelyt, halut ja suhteet, mutta omieni suhteen olen ihan sokea. Mitä tämä mies haluaa minusta? Ihaileeko hän minua, koska olen alalla, jolle pääsystä hän haaveilee? Onko hän kiinnostunut minusta miehenä ja yrittääkö hän iskeä minua, vaikka olen varattu? Kuinka yleistä on, että varatuille naisille lähetellään tämän tyyppisiä viestejä?

Ja voisin siis itse olla kiinnostunut ainakin seksistä hänen kanssaan. olen tosi nirso enkä yleensä harrasta sivusuhteita. Viimeksi deittailin tyyliin 15 vuotta sitten, jolloin oltiin ihan kakaroita. En tiedä, miten nelikymppinen mies pyrkii pöksyihin, koska en ole saanut tämän tyylisiä viestejä aikaisemmin, yleensä ne ovat tasoa "pannaanko". Mutta ihan kiva, jos hän yrittää ilmaista asian tällä tavalla kierrellen, viehättävää katsella, mitä tässä nyt tapahtuu. :)

Laita lasi mullekkin! Kyllä minunkin mieli kohenisi tuollaisista kivoista viesteistä vaikkei ne mihinkään johtaisi :)

Skool! Tämän miehen flirttailu on tosissaan mukavaa, jos ja kun tämä sitä nyt on, koska yrittää selvästi imarrella. Ei vaikuta sen tyyliseltä tyypiltä, joka töksähtäen ehdottelisi. Oli kasvokkain aika ujon oloinen ja osittain siksi ihmettelen, kun uskaltaa tuollaisia viestejä laitella. :)

-ap

Skool! Tämän miehen flirttailu on tosissaan mukavaa, jos ja kun tämä sitä nyt on, koska yrittää selvästi imarrella. Ei vaikuta sen tyyliseltä tyypiltä, joka töksähtäen ehdottelisi. Oli kasvokkain aika ujon oloinen ja osittain siksi ihmettelen, kun uskaltaa tuollaisia viestejä laitella. :)

-ap
Mäkin oon ujo kasvotusten mutta viestittely helpompaa mutta niin me kaikki ollaan vähän erilaisia.

Yhteistyössä