Onko Mies, joka himoitsee raskaana olevaa vaimoaan jotenkin päästään sekaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Himottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Himottaja

Vieras
tuli vaan tuosta yhdestä ketjusta mieleen. Siellä joku sanoi, että mies joka himoitsee raskaana olevaa on hiukan päästään "sekaisin" Minun mies ainakin himoitsi minua raskausaikoinakin ja ihan normaalina olen pitänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Himottaja:
tuli vaan tuosta yhdestä ketjusta mieleen. Siellä joku sanoi, että mies joka himoitsee raskaana olevaa on hiukan päästään "sekaisin" Minun mies ainakin himoitsi minua raskausaikoinakin ja ihan normaalina olen pitänyt.

Käsittääkseni tuossa ketjussani näin kirjoittanut tarkoitti sitä, että miehet jotka erityisesti himoitsevat raskaana olevia naisia, ovat hieman päästään sekaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja mari:
no on se hiukan omituista. Kuka haluaa lihavaa naista?

Eihän raskaus = lihominen.
Vatsan kasvaminen ei ole läskin lisääntymistä vaan vauvan kasvua.
Oli kumma kommentti, varsinkin jos olet itse nainen ja erityisen kumma, jos olet ollut jopa raskaanakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mun mielestä se mies, joka ei himoitse omaa vaimoaan on päästään sekaisin. Oli se vaimo sitten raskaana tai ei.

Näinpä. Jos tuntee vaimonsa seksuaalisesti vastenmieliseksi tai ei-kiihottavaksi raskausaikana, niin se on sairas tapa suhtautua.

No just. On todella yleistä että miestä ei seksileikit kiinnosta siitä hetkestä alkaen kun hän saa tietää naisensa raskaudesta. Se on joskus sitä madonna -syndroomaa, mutta muitakin syitä löytyy. Mutta ihan normaaleja nuo miehet ovat, eikä heitä voi syyllistää haluttomuudesta. On tuo raskausaika kuitenkin niin lyhyt ihmisen elämässä, että kyllä se pitää pystyä kestämään. Niin miehen kuin naisenkin. On täälläkin puitu joskus sitä, kun mies sanoi vaimolleen menevänsä vieraisiin kun raskaana oleva vaimo ei saanut sekstailla raskaustilansa takia. Että semottist.

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
ja voihan ne pyöreät muodot ja suurentuneet rinnatkin viehättää

Tuo varmasti miellyttää moniakin miehiä.Nainen saa aivan uudet uhkeat muodot =) Ja varsinkin jos ei kiloja tule muuten kaheasti ja nainen hehkeimmillään niin miksikäs ei?

Aha. Mulla on sitten vissiin päästään sekaisin oleva mies, kun hän haluaa minua vaikka olen lihava muutenkin. Tai sitten se on niin hyvä näyttelijä, etten ole huomannut kuinka hän pakosta harrastaa seksiä samalla oksennusta pidätellen. :(

Raskaana olevat naiset on seksikkäitä jos itse tuntevat olevansa. Jos ei mitään pahempia vaivoja ole, niin sekä mies että nainen voivat nauttia seksistä jopa enemmän kun muulloin :)

Jos mies himoitsee jotenkin ylipaljon raskaanaolevia naisia niin silloin se on kummallista, siis jos nyt joku seksuaalisuuden muoto ylipäätään on josta ei vastaavaa haittaa ole kenellekään. Siis onhan olemassa noita poikamiehiäkin jotka himoitsevat raskaanaolevia naisia joten heillä on fetissi asian suhteen, tuskin aviomiehellä jonka vaimo on raskaana on fetissin kaltaista himoa, vaan hän on ylen rakastunut ja himoaa naistaan kun arvostaa hänen panostaan lisääntymisprosessissa ja ihailee elämän ihmettä joka tekee naisesta sellaisen kuin hän raskaana on. Yhtä normaalia tuo kuin sekin ettei koe asiaa noin vaan kokee huolta ja pelkoa raskauden suhteen ja vaimonsa puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:

Toi mun mies on sit kyl tosi outo. Kattellu ja himoinnu mua jo läskien kera 10v.

täälläkin on sitten outo mies talossa!!! eihän seksuaalisuudella ja läskeillä ole minusta mitään tekemistä toistensa kanssa. laihahan voi olla kovinkin estoinen ja epävarma kropastaan ja lihava ihanan estoton ja reipasotteinen sängyssä. ja ikä tuo lisää varmuutta omaan seksuaalisuuteen, kuten tuo synnyttäminenkin.

Yhteistyössä