Onko mielestänne ok hinta hiustenpidennykselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtiva

Vieras
En nyt yrtä mitään mainostaa tai muuta, mietiskelen tässä vaan mahdollisuuksia ja niin edelleen. Ajattelin, etten haluisi vielä mennä töihin kun mukelo on vasta reilu 1v, joten voisin tehdä hiustenpidennyksiä kotona, meillä kun olisi ylimääräinen huonekin siihen tarkoitukseen. Hiukset saan tukkukortilla halvemmalla (olen ammatiltani parturi-kampaaja), ja hommia tekisin pääasiassa viikonloppuna meidän omassa kodissa siis. Nyt vaan mietiskelen onko 200e ihan liikaa siihen nähden etten joudu varsinaista vuokraa työtilasta maksamaan, mutta verot maksan kyllä. Työhön menee aikaa n.2-3h tekniikasta riippuen, ja materiaaleihin (hiukset/kiinnitysvälineet) 100-130e, ja hiusten leikkaus kuuluisi hintaan? Kuulostaako teistä ylihinnoitellulta?

[QUOTE="Annekristiina";24386032]Mulla on mielkuva, että mun muutava työntekijä ja pojan kummitäti maksaa "kauheista" blondipidennyksistään n.500-600€, kestää 5-6h kiinnitys...[/QUOTE]

Juu, siis liikkeesä maksaa suunnilleen tuon verran, mutta siinä pitää ottaa huomioon, että kampaajat maksavat joko tila- tai tuolivuokraa, ja jos totta puhutaan niin useat kampaamot vetävät aika paljon välistä noiden hiusten hinnassa. En kyllä tiedä miten voi noin kauan kestää pelkkä pidennyksen laitto, ehkä siihen kuuluu myös edellisen pidennyksen poisto?

Älä missään tapauksessa hinnoittele itseäsi noin alas. Ammattitaidolla tehdyistä pidennyksistä voit ottaa kyllä hyvinkin enemmän. Tuo 200 olisi ehkä kohtuullinen jos hiukset maksaisi siihen lisäksi, mutta hiusten kuuluessa hintaan aivan liian vähän.

[QUOTE="mamma";24386042]no mun mielestä on kyllä jo tosi halpa jos saa aitoa hiusta ja vielä ammattitaidolla laitettu! =)[/QUOTE]

Juu, aitoa remy-hiusta ja ihan alan tukusta ostettuna.