onko mielestäsi outoa jos ei käy ollenkaan saunassa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ei ole. Se on mun mielestä outoa, että kuvitellaan kaikkien pitävän saunasta tai edes pystyvän olemaan siellä. Tuolla aiemmin mainitti ihan terveydelliset syyt sille ettei käy saunassa.

Itte käyn saunassa ja se on ihan mukavaa, mutta en oleta kaikkien käyvän vaikka kuinka olisi supisuomalainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ::
Ei ole koska tämä henkilö ei pysty käymään ku alkaa niin kauheesti huippaamaan ja tunteja saunomisen jälkeen olo on todella huono
Mulla tulee ihan samat fiilarit saunasta. Pulssi on noussut pahimmillaan saunan jälkeen 180, huimaa, oksettaa ja heikottaa. Eipä siis kauheesti saunaanmeno nappaa enkä kyllä tän asian takia oo koskaan kokenut olevani outo.

 
Meillä on sauna, mutten oikein välitä käydä siellä. Jotenkin tylsää ja ahdistavaakin touhua. En ymmärrä sitä, miten joku voi rakastaa saunomista. Joulusauna mulla seuraavaksi sitten, lasten takia lähinnä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja ::
Ei ole koska tämä henkilö ei pysty käymään ku alkaa niin kauheesti huippaamaan ja tunteja saunomisen jälkeen olo on todella huono
Mulla tulee ihan samat fiilarit saunasta. Pulssi on noussut pahimmillaan saunan jälkeen 180, huimaa, oksettaa ja heikottaa. Eipä siis kauheesti saunaanmeno nappaa enkä kyllä tän asian takia oo koskaan kokenut olevani outo.
Outo sä olisit sitten jos noista oireista huolimatta menisit saunaan. Mikähän siinä on sitten, että joillekin tulee saunasta tuollaiset oireet?
 

Yhteistyössä