----
Minusta on. Jännä, kun tupakointia niin vihataan, mutta onkin normaalia tuhota aivosoluja ja harrastaa sitä säännöllisesti.
ja paljon hauskempi on olla pienessä hiprakassa,kuin ihan kaatokännissäAlkuperäinen kirjoittaja SV:On liikaa. En tajua, miks sitä känniä pitää tavoitella. Paremminkin pitäis tavoitella, että ei tulis känniin, ja juoda sivistyneesti sen mukaan.
peesi, alkoholi on huume!Alkuperäinen kirjoittaja .-..:On liikaa. Ainoastaan kannabisen hyväksyn.
Alkoholi on kova huume!Alkuperäinen kirjoittaja 420:peesi, alkoholi on huume!Alkuperäinen kirjoittaja .-..:On liikaa. Ainoastaan kannabisen hyväksyn.
Suurkulutuksen rajat terveille, työikäisille aikuisille:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No sanotaan näin, että kai se nuorella ihan kokeiluna on ok jonkunaikaa, mutta aikuisella ihmisellä yleensä känni on minusta vähän...no, lapsellista, jos sen hankkii vapaaehtoisesti. Nyt siis tullaan siihen, mikä on känni.
No miksi tupakka ei ole kielletty, vaikka se tuhoaa terveyden??Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:känni on musta laaja käsite.. toisien mielestä känni on yhtä kuin pieni humala, toisille överit..
itse esimerkiksi käyn laulamassa karaokea pari kertaa kuussa, olen humaltunut, kyllä, mutta ei seuraavana aamuna mitään laatoituskrapuloita ole.. joten voin sanoa, että olen kännissä kaksi kertaa kuussa.. eikä siinä ole mielestäni mitään pahaa.
aikuisen ihmisen pitää mielestäni tietää rajansa. teinit ryyppää vailla kontrollia, sammuilevat kadulle yms.. jakukaan ei syytä siitä kotiväkeä?
mun ei ole koskaan tarvinnu dokata kadulla pussikaljaa, kyllä kotona opetettiin, mitä alkoholi on, ja miten se vaikuttaa. ja ei, mun vanhemmat eivät ole eivätkä olleet juoppoja, ottivat ns sivistyneesti pari saunakaljaa, that's it.. mutta sain maistaa ja kokeilla, miltä se tuntuu jamiten se vaikuttaa.. niiin aion tehdä omallekkin lapselleni, kun on tarpeeksi vanha. kotona saa kokeilla alkoholia.
ja jos kerta aivosolujani tuhoan niiiiiiiin systemaattisesti, niin miksi alkoholi ei ole kielletty kuten esim kannabis ja muut huumeet? ei sillä että huumeiden puolesta olisin...
Jos se keksittäis nyt, tänäpäivänä, se takuuvarmasti kiellettäisiin, sehän on hermomyrkky, mutta sillä on niin vahvat sosiaaliset perinteet, että sen kieltäminen nyt vaan ei toimi, onhan sitä kokeiltu.Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:ja jos kerta aivosolujani tuhoan niiiiiiiin systemaattisesti, niin miksi alkoholi ei ole kielletty kuten esim kannabis ja muut huumeet? ei sillä että huumeiden puolesta olisin...
Mikä se siten on?Alkuperäinen kirjoittaja popsu:no ei kai kaatokännit ikinä hyvä asia.
näistä kännien vetämis jutuistakin on paha jutella kun kaikille tulee eri mielikuva siitä mikä on känni