3
34-vuotias
Vieras
Jotkut ovat, toiset eivät. Riippuu yksilöstä itsestään ja hänen elämäntilanteestaan. Itse "löysin" pitkäaikaisen elämänkumppanini jo 19-vuotiaana (olimme itse asiassa olleet hyviä ystäviä jo muutaman vuoden ennen seurustelun alkua). Sain esikoisemme 22-vuotiaana, keskimmäisen 25-vuotiaana ja kuopuksen 29-vuotiaana. Miehellä oli vakituinen työpaikka, olimme aviossa ja minullakin oli ammatti (ja työkokemusta) hankittuna ennen esikoisen syntymää (tosin nyt olen vaihtamassa alaa ja suht loppusuoralla yliopisto-opinnoissani).
Meille aika oli sopiva tuolloin, nyt reilu kolmekymppisenä en enää aio lisää lapsia hankkia. Sen sijaan me rakennamme "vasta" nyt sitä omakotitaloa. Eli olemme edenneet omassa järjestyksessämme, meidän tilanteeseemme sopivasti. En kadu mitään.
Meille aika oli sopiva tuolloin, nyt reilu kolmekymppisenä en enää aio lisää lapsia hankkia. Sen sijaan me rakennamme "vasta" nyt sitä omakotitaloa. Eli olemme edenneet omassa järjestyksessämme, meidän tilanteeseemme sopivasti. En kadu mitään.