Meillä on nyt 9v ja 7½v pojat. Haluttiin aina kolme lasta...eka ei saanut alkuaan niin helpolla ja aateltiin, että toisessaki menee aikaa...No hänpä lähti alulle ihan heti ja niin ikäeroa on tasan 1½v...aika rankkaa heidän kanssa oli, mutta nykyään heidän touhut sopii hyvin yksiin. 9v ei oo vielä niin isoo poikaa, etteikö pikkuveikan touhut käy, ja taas nuorempiki ei oo niin "lapsellinen" enää. Tai ovat sit yhdessä ihan "pikkupoikii" kun sille päälle sattuvat. Nyt kolmas, tyttö on iältään 1v 2kk ja yksi kerrallaan on ajatus tällä erää elää, että meille taitaa olla lapsiluku tullut täyteen! Minä en oo mikkää talousihme ja raskasta arki on, enpä juuri tartte nukkuu, on hyvin vähäunisia kausia tiheeseen. Pojat sairasti paljon, nyt terveitä ja tämä kolmas on hyvin tyytymätön ja vaativa tällä erää, mutta silti ihana toivottu napero ja TYTTÖ!!! :heart:
En jaksas käydä töissä juuri nyt, joskaan en jaksa aina pyörittää tätäkään KÄYTÄNNÖSSÄ YKSIN vaikka mies onkin, muttei osallistu oikeestaan mihinkään. Kärsin myös hartia/pää/selkäkivuista jotka pahenee aina kun on valvottuja öitä ja muuten elämä ihan yhtä härdellii...
Se on niin yksilöllistä millanen ikäero kenenkin lapsille sopii, en kyllä enää tekis lapsii noin pienellä ikäerolla, ehkä 2,5-3v (johon kyllä ei voi ite niin tarkasti vaikuttaa, lapset tulee kun tulee...) mutta kuiteski oon tyytyväinen näin, pojat on jo "isoja" ja seurana toisilleen, kun mulla on menny aika tytön kaa