Joo, niin on, tiedän myös. Mutta naiselle(ainakin mulle) se on silti kivempaa/tärkeämpää/nautinnollisempaa, jos mä saan ensin, koska naisena mä pystyn nauttimaan ihan yhtä paljon heti orkun jälkeenkin, ja saamaan vaikka lisää. Toisin kuin mies, joka (ainakin yleensä) tarvii hetken jäähdyttelyaikaa laukeamisensa jälkeen. Ja jos mies on saanut ennen naista ja jatkaa silti saman tien naisen tyydyttämistä, niin mies ei (välttämättä) pysty nauttimaan naiselle tuottamastaan nautinnosta ihan vilpittömästi, ainakaan kiihkoten. Sit se on enemmän sellaista mekaanista nautinnon tuottamista, josta mä en osaa nauttia samalla tavalla kuin jos tiedän miehen to-del-la nauttivan.
Jos mies tulee ensin, ja sit vasta on mun vuoro, mä en osaa nauttia koska mietin että miestä ei oikeesti niin kovasti kiihota mun nautinto, koska on omansa jo saanut. Ja sitten mulle vasta niitä paineita tuleekin, että mun pitäis saada äkkiä, ettei mies kyllästy tai jotain. (Siis vaikka mies ei näin sanois/osoittaiskaan, mutta sellainen olo tulee).
Pääsääntöisesti oon sitä mieltä, että naiset ensin. Poikkeuksena on, että joskus tiedän oman orkkuni olevan liian ison homman takana, voin joskus ihan hyvin nauttia seksistä ilman sitä orkkuakin. Mun ei siis tarvii saada orkkua joka kerta, mutta riittävää nautintoa kumminkin haluan ja sellaista on kun mies haluaa asettaa ja asettaa mun nautinnon omaksi päämääräkseen(ja nautinnokseen).
Voi, kunpa mies tän hoksais
! Isien pitäis opettaa pojilleen tää jo teinistä alkaen. Olis maailma paljon parempi monella tapaa