Onko miehillänne naispuolisia ystäviä?

• Viestiketjun aloittaja jep
  • Ensimmäinen viesti
jep
Mun miehellä on muutama. Mut musta se on täyttä kusetusta...pettävät kaikki itseään oikeesti, sillä takana on kuitenkin pieni halu ylittää se ystävyyden raja ja lisäksi tunne siitä et on joku vähän niinku varalla joka kaikesta huolimatta välittää...ja sit toisaalta voi olla pienoinen alitajuntainen odotus ja jännitys josko kuitenkin....
Tiedän sen omasta kokemuksesta...mulla oli miespuolinen kaveri aikoinaan. Aivan upea fiilis aina tavatessamme ja yhteenkuuluvuuden ja ymmärtämisen tunne vaikkei seksiä suhteeseen liittynytkään. JA sit ku hän alkoi seurustelemaan vakavasti OLIN TODELLA mustis ihan kun mun omaisuutta ois viety. EN tietysti tätä kenellekään paljastanut!!! Eikä muuten enää olla ystäviä ku älysin itekin,et mul sittenkin oli ihan kunnollisia mies-nainen tuntemuksia häntä kohtaan, vaik ei hänellä sit vissiin mua kohtaan ja sepä oli katkera tunne.

eioo
ei, yritti kyllä yhden työkaverin kanssa mennä pelaan illalla esim. sulkkista kun olivat reissutöissä, mut kerroin et jos menet niin mulla on sama oikeus mennä miespuolisten kavereiden kanssa... eipä mennyt...

on
Alkuperäinen kirjoittaja eioo:
ei, yritti kyllä yhden työkaverin kanssa mennä pelaan illalla esim. sulkkista kun olivat reissutöissä, mut kerroin et jos menet niin mulla on sama oikeus mennä miespuolisten kavereiden kanssa... eipä mennyt...
Ootko oikeesti noin mustasukkainen? Teillä mahtaa mahtaa olla luottamus kohdillaan...?

eioo
Alkuperäinen kirjoittaja on:
Alkuperäinen kirjoittaja eioo:
Ootko oikeesti noin mustasukkainen? Teillä mahtaa mahtaa olla luottamus kohdillaan...?
minäkö ainoastaan mustasukkainen?

Ei enää semmoista, joka isäntä kävisi ulkoiluttamassa. Tuli tyttöystävän poikakaveri heidän väliinsä :whistle: -mustasukkaisuutta siis siltä puolelta. Mutta töissä sillä on muutama mukava naispuolinen työkaveri - tosin eivät vapaa-aikana pidä yhteyttä.
Onhan se kiva tunne, jos joku muukin välittää =) En mä haluaisikaan kokonaan ja täysin täyttää isännän ajatuksia, mutta haluan olla sen ainoa elämänkumppani.
Mulla on pari miespuolista ystävää, joiden kanssa välitämme toisistamme oikeasti. Eikä siinä ole mitään taka-ajatuksia, sillä kyseessä on vain ja ainoastaan ystävyys.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Mun miehellä on muutama. Mut musta se on täyttä kusetusta...pettävät kaikki itseään oikeesti, sillä takana on kuitenkin pieni halu ylittää se ystävyyden raja ja lisäksi tunne siitä et on joku vähän niinku varalla joka kaikesta huolimatta välittää...ja sit toisaalta voi olla pienoinen alitajuntainen odotus ja jännitys josko kuitenkin....
Tiedän sen omasta kokemuksesta...mulla oli miespuolinen kaveri aikoinaan. Aivan upea fiilis aina tavatessamme ja yhteenkuuluvuuden ja ymmärtämisen tunne vaikkei seksiä suhteeseen liittynytkään. JA sit ku hän alkoi seurustelemaan vakavasti OLIN TODELLA mustis ihan kun mun omaisuutta ois viety. EN tietysti tätä kenellekään paljastanut!!! Eikä muuten enää olla ystäviä ku älysin itekin,et mul sittenkin oli ihan kunnollisia mies-nainen tuntemuksia häntä kohtaan, vaik ei hänellä sit vissiin mua kohtaan ja sepä oli katkera tunne.
On muutama kaveri kyllä miehelläni vastakkaista sukupuolta ja voin ihan takuulla kertoa ettei ole minkäänlaisia jännitteitä heidän välillään. Eräs heistä on hyvin kaukana esim. pienikokoisen mieheni kauneusihanteesta ja on varmaan kaksi kertaa mieheni kokoinen nainen! :) Siis näyttävä, pitkä ja kivan näköinen nainen mun mielestä, mutta niin eri paria fyysisesti mieheni kanssa kuin olla voi! :) Tunnen hänet itsekin jo ja hyvin tullaan juttuun. Samoin on pari muuta kaveria, jotka hän tuntee milloin mistäkin ja heitä ja heidän kumppaneitaan hän nykyään tapaa aina mun kanssani, yhdessä kun ollaan.

miettijä
ap. mitenkä itsellesi tuli ilmi että olit mustis kaverisi naisesta?mun miehellä on 'kaveri' joka on kysellyt sitä seksiinkin ennen minua..ja aina yrittää olla yhteyksissä ja sitten kirjoittelee sellaista tekstiä mikä ihan selkeästi piikittelee minusta.mutta miehen mielestä vaan huumoria ja ihana nainen ym.

tossuliini
On kai sillä enkä ole mustis, joskus ehkä ollut mutta toiseen on pystyttävä luottamaan niin myös näissä ystäväasioissa. Itellänikin on miespuolisia pelkkiä ystäviä eikä se miestä ole häirinnyt millään tavalla, tosin ne ystävät ei asu samalla paikkakunnalla vaan mun entisessä kotikaupungissani ja ollaan tunnettu niin kauan jo ettei kellään pitäis olla mitään sanomista ja sitäpaitsi mun miesystävät on tahoillaan naimisissa.

On kirjekavereita joiden kaa tekstaa, mailaa, kirjottaa paperikirjeitä. Myös tavannut joitakin kaupungilla kahvilla. Yhden luona(jolla mieskin) on ollut joskus bilettämässä. Mä olen tervetullut mukaan aina mut muksuille ei saa lapsenvahtia noin vaan niin tyydyn oleen kotona :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja miettijä:
ap. mitenkä itsellesi tuli ilmi että olit mustis kaverisi naisesta?mun miehellä on 'kaveri' joka on kysellyt sitä seksiinkin ennen minua..ja aina yrittää olla yhteyksissä ja sitten kirjoittelee sellaista tekstiä mikä ihan selkeästi piikittelee minusta.mutta miehen mielestä vaan huumoria ja ihana nainen ym.
En nykyhetkellä ole mustis aviomieheni kavereille, mut silloin aijemmin oman miespuolisen kaverin tyttöystävästä olin mustis...järkytyin aivan itsekin kun älysin mikä tunne oli. Osoitinhan mä varmaan mieltänikin "ystävyyden merkeissä" ja varmaan mollasinkin uutta tyttöystävää salakavalasti ja toivoin salaa jopa heidän eroa. Inhimillistä sanoisin kuitenkin :). En mitenkään pahempaa draamaa tai kohtauksia tms. järjestänyt. Ikävällehän se tuntui huomata, et on isompiakin tunteita itsellään joihin toinen ei vastannut. Ystävyys oikeestaan loppui ku kertaheitolle silloin kun omat tunteeni ymmärsin.

Yhteistyössä