Onko miehillä ihan joku oma aikayksikkönsä?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sagwa harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sagwa harmaana

Vieras
Jumpeli, itse olen tänään siivonnut aamusta alkaen, alakerran imurointi ja lattioiden pesu odottavat vielä sitä, että kuusi raahataan sisään. Niin, mä muuten vietän vapaapäiviä ;). Mies töistä tultuaan kävi syömässä ja lähti ostamaan kuopukselle vielä joululahjoja. Soitteli juuri, ettei hän nyt ostanutkaan sitä "ihmisponia", kun ei löytynyt sopivalla harjalla varustettua, hän lähtee sitten huomenna uudelleen töiden jälkeen kaupoille. No kivat sille, oltiin sovittu, että minä pääsen lähtemään huomenna (ostamaan itse asiassa miehelle lahjaa) kun hän tulee töistä. Sitäpaitsi noi sukulaisten lahjatkin pitää jossain välissä jakaa oikeisiin osoitteisiinsa (niin, miehen piti tänään ostaa omalle suvullensa lahjat ja mun huomenna omalleni, siis aikuisväestölle)... Mistä ihmeestä se luulee ottavansa vuorokauteen lisää tunteja?!?

Juu, ihan tutulta kuulostaa tuo ap:n kirjoitus. Mie uskaltaisin väittää, että miun miehellä on vähän samoja piirteitä... osaa sen vielä naamioida sellaiseksi, että on PAKKO mennä ja että homma EI MILLÄÄN ONNISTU SITTEN JA SITTEN, VAAN SE ON TEHTÄVÄ JUST NYT... :D
Silti, mies on aivan ihana ja ajattelee perhettään, joskus se toteutus vaan vähän ontuu! :laugh: :xmas:

Kiitos taustatuesta :D. Tää mun on vissiin jotain hämäläistä sukujuurta :whistle: ;).

Ei kyllä enää jaksa kuin nauraa, tämä sama juttu nimittäin toistuu joka ainoa vuosi näin joulun aikaan :D. Jos voitaisiin noudattaa mun nerokkaasti laatimaa aikatauluani (niin, vaatimattomuus kuuluu myös luonteenpiirteisiini juuri tänään) niin voitaisiin jopa olla ajoissa, reippain mielin ja hymyssä suin aattoaamuna. Nyt ei toteudu kuin tuo hymy. Sekin ajoittain "hieman" väkisin viritetty...

Yhteistyössä