Onko miehet vähän yksinkertaisia vai vaan ihan sairaan tyhmiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
Siis ihan oikeesti, kuinka idiootteja miehet on???
Toi meidän perheen yksilö on ihan vakaasti sitä mieltä, että voin kyllä jättää lapsen hänelle hoitoon niin kuin oli sovittu, vaikka hän onkin humalassa... Ei he*vetti sentään :(

Ex teki kerran saman tempun..lähti työporukan kanssa iltaa viettämään, aamulla seiskan aikaan ihmettelin kun ei näy ja kun soitin, siellä herra vielä kännissä sönkötti "mitään en o puolenyön jälkeen juonu" ja karaoket raikasi taustalla. Ja mulla töihin meno, tyttö oli sillon reilun vuoden. Ukko tulee kotiin sitten ja tuumaa että on ihan kunnossa lapsen kanssa ollakseen...Joo, niin varmaan |O

Alkuperäinen kirjoittaja Ai:
Hoitoon? Onko hän aina noin viinaan menevä?

Eipä se yleensä niin viinaan menevä oo... Kyllä se iltakaljan ottaa, mutta ei sen enempää. Hoitaa kyllä työnsä kanssa ihan hyvin, eikä juo humalaan saakka itseään kovin usein. Muutaman kerran jo tapahtunut vaan niin, että kun ollan keskenämme sovittu jotain niin hän on "luistanut" sopimuksesta viinan varjolla... Kai tässä on taustalla jotain sellaista, että minulle tehdyt lupaukset ei ole pitämisen arvoisia jos toisena vaihtoehtona on kännit :( Ärsyttää vaan niin kovin. Onneks tuo lapsi on vielä niin pieni, että ei tajua tätä tilannetta.

Aina kun mä oon puhunut täällä kuin paljon skeidaa juominen saa aikaan niin kaikki alkaa saman tien, että ei siitä mitään haittaa oo ym. niin tässä taas yks esimerkki jonka takia olen todella onnellinen, että minä ja miehemme olemme absolutisteja! En voi sanoin kuvata kuin halveksin tuollaisia miehiä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aina kun mä oon puhunut täällä kuin paljon skeidaa juominen saa aikaan niin kaikki alkaa saman tien, että ei siitä mitään haittaa oo ym. niin tässä taas yks esimerkki jonka takia olen todella onnellinen, että minä ja miehemme olemme absolutisteja! En voi sanoin kuvata kuin halveksin tuollaisia miehiä!

Tiedän kyllä kuinka paljon alkoholi voi aiheuttaa pahaa, sillä oma isäni on alkoholisti. Tuo mies ei vaan vissiin oikein tajua miten paljon loukkaa minua laittamalla kännitä tärkeämmäksi kuin minulle tehdyt lupaukset, vaikka asiasta onkin n. 100 kertaa puhuttu. Ja mikä huvittavinta, on hän oikeasti ihan sitä mieltä, että voisin jättää lapsen hänelle hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Ukkokulta:
Katkerat ämmät taas vauhdissa tässäkin ketjussa

Plussan mammat saavat miehikseen vain jakojäännöksiä ja ählämsählämejä:D

No, tuskin vaan kaikki. Ei mun mies ainakaan oo mikään jäännös. Enkä mä valita siitä täällä ikinä myöskään.

Mun ex ehdotti kun lapsemme oli ihan pieni vauva, että jättäisimme sen nukkumaan yksin serkkumme taloon, kun olisimme käyneet "äkkiä" kaupungilla itse serkun kanssa. Ei jumalauta sentään. Näki ilmeestäni että kannatti pitää turpa kiinni vähän aikaa.

Ihan täysiä pässejä kaikki.
En ole vielä tähän mennessä viisasta yksilöä livenä tavannu.
TV:ssä oon nähnyt muutamia fiktiivisiä hahmoja tai oikeita miehiä, jotka on olleet ihan kelpoja (mutta tuskin nekään sitten irl ovat sellasia).

Älä yleistä. Sellainen NAINEN on tyhmä joka tuollaisen miehen kanssa on. Säälittävää...

Eipä välttämättä, aina ei vaan käy hyvä tuuri. En mä ainakaan sanois, että olen valinnut hyvin, vaan paremminkin, että mulla kävi hyvä tuuri. Olisin voinut valita huonostikin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Älä yleistä. Sellainen NAINEN on tyhmä joka tuollaisen miehen kanssa on. Säälittävää...

Eipä välttämättä, aina ei vaan käy hyvä tuuri. En mä ainakaan sanois, että olen valinnut hyvin, vaan paremminkin, että mulla kävi hyvä tuuri. Olisin voinut valita huonostikin.

Voi valita huonosti jos mies on hyvä teeskentelijä (mitä harva mies on) mutta siinäkään tapauksessa ei ole pakko JÄÄDÄ siihen suhteeseen vaan erota voi heti kun k***päisyys tulee ilmi.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
TV:ssä oon nähnyt muutamia fiktiivisiä hahmoja tai oikeita miehiä, jotka on olleet ihan kelpoja (mutta tuskin nekään sitten irl ovat sellasia).

Ei kannata yleistää, jos on törmännyt vain putkiaivoihin tai kusipäihin yksilöihin...

Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ei kannata yleistää, jos on törmännyt vain putkiaivoihin tai kusipäihin yksilöihin...
Lunaticin kommentti kertoo enemmän Lunaticista kuin miehistä.

Yhteistyössä