Onko miehesi romanttinen/tunteellinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minun ei! Juro mikä juro. Miten miehestä saa edes hieman tunteellisemman? Olisi ihana joskus halata miestä kunnolla, mutta kun ei. Ei oo sen juttu.
Minkä helvetin takia se kuitenkin halaa tuttujaan esim baarissa? Miksi se ei halaa ikinä minua, ite ei osaa antaa vastausta siihen. Tuntuu vaan niin hylätylle :(

on, todella ja niin olen minäkin. Tunteiden näyttämisen voi oppia, koska mieheni kotona ei halailla ja tunteita osoiteta. Hän on sanonutkin, että hellyys ja läheisyys on parhaimpia asioita, joita minä olen tuonut tähän perheeseen.

No onhan toi ihanan romanttinenkin välillä, tuo kukkasia ja suutelee ja halaa hellästi <3

Juttele miehesi kanssa mikä mahtaa olla syynä, ettei halaa sua :) Kyllähän vaimon halauksia pitää saada, tietenkin :)

ei mikään yltiöromanttinen mutta on se kuitenkin.. ehkä enemmän kuin minä.. laitaa välillä vaahtokylvyn ja kynttilöitä tai jotain tuollaista..

ja molemmat osataan kyllä puhua ,,ettei juroja olla..muttei mitään oikein romantikkojakaan

On romanttinen ja tunteellinen usein, muttei ole mikään spanieli. Koskettaa ohi mennessään, ottaa kädestä, taputtaa, hipaisee.

On myös empaattinen, ymmrtää puhetta tunteista, ja pohtii myös yhteisten tuttavien ja sukulaisten jaksamista vaikeuksien keskellä, jos näillä on ongelmia.

Perinteistä romanttisuutta isännästä ei löydy, ei se kanna mulle kukkia kotiin tai sytyttele kynttilöitä tms. mutta katse on useinkin romanttinen, sekä kosketukset... lisäksi se saattaa vuolla puusta mulle vaikka sydämen, tai leikellä paperista "lumihiutaleen", jossa lukee I love you. Tai piirtää lumihankeen jotain kivaa mulle tai... eli on se omalla ihanalla tavallaan romanttinenkin :heart:

Ei ole mutta paras mahdollinen mies minulle ;)
Enkä mä jaksaiskaan sellasta lässynlässyn läpyläpy miestä.
Kyllä meillä halaillaan ja pusuannetaan sillontällön. Ja huomioidaan jotenki pienesti,mutta en mitään kynttilä juttuja heh

Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
On romanttinen ja tunteellinen usein, muttei ole mikään spanieli. Koskettaa ohi mennessään, ottaa kädestä, taputtaa, hipaisee.

On myös empaattinen, ymmrtää puhetta tunteista, ja pohtii myös yhteisten tuttavien ja sukulaisten jaksamista vaikeuksien keskellä, jos näillä on ongelmia.

Just tätä mäkin haluaisin. Ei luulisi olevan vaikeaa koskettaa ohi mennessään, mutta kun mies vaan ei ymmärrä miten tärkeää se olisi minulle.
Niin monesti siitä olen maininnut, mutta ei vaan mene perille :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Just tätä mäkin haluaisin. Ei luulisi olevan vaikeaa koskettaa ohi mennessään, mutta kun mies vaan ei ymmärrä miten tärkeää se olisi minulle.

Jos miestäsi enempi ahdistaa sellainen?

Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jos miestäsi enempi ahdistaa sellainen?

No varmaan, mutta se kosketus edes. Ei kai sen luulisi ketään ahdistavan? Jos tosiaan välittää, niin kuin väittää kun kerron omat tunteeni, niin miksi ei voisi sitä myös näyttää, edes jollain lailla?

Mä vetäisin itteni jojoon jos mullaolis mies joka sytyttelis kynttilöitä ja kantais ruusuja kotiin... Mä oon kyllä itsekkin maailman epäromanttisin ihminen, enkä tykkää jatkuvasta halailusta ja pussailusta tms. Yleensä miehet ei ymmärrä mua, mä olen aina ollut suhteessa se, joka ei jaksa puhua tunteista ja keskustella illat pitkät.

Yhteistyössä