Onko miehen seksihaluttomuus naisen ylipainosta johtuvaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen ns. pullukka, en mikään hyperläski, mut mut. Miehellä on viimevuosina halut vähentyneet, eikä kyllä käy vieraissakaan, vaikka alkuun sitäkin epäilin. Itse olen hyvin viriili persoona ja minusta kyllä saisi seuraa vaikka joka ilta. Mutta mies ei jaksa, tai ei halua, tai jotain.
Olemme tästä jutelleet, ei osaa oikeen selittää. Elämäntilanne on stressaava ja väsyttävä ollut jo pidemmän aikaa, voisiko syy olla puhtaasti tässä vai täytyisikö minun saada ylimääräiset kilot pois...? Tyhmä kysymys ehkä, mutta ihan aito sellainen.

se voi olla.. mulla ainakin ex miehen kanssa kävi niin että fyysinen vetovoima loppui ja se vaikutti myös haluihin.. tosin siihen voi vaikuttaa niin moni muukin asia, väsymys, stressi, parisuhteen puhumattomat ongelmat, jokin mieltä painava asia jne tai sitten ne kaikki yhdessä

No asia on kyllä ihan mieskohtainen, toiset tykkää pullukoista, toiset taas ei. Kiireinen elämä vie seksihaluja ehkä miehilläkin, mutta muuten sun pitää kysyä asiaa mieheltäsi. Itse pidän itseni hyvännäköisenä ja hoikkana, koska muuten itseltäni menisi seksihalut jos inhoaisin itseäni.

Voi olla, tai sitten ei. Mulla on haluton mies, ja haluttomana se pysyy, painoin sitten mitä tahansa. Kokeiltu on sekä ylipaino että normaalipaino että normaalipainon alarajat.

Itse pidän kun naisella on muhkeat muodot, varsinkin takaapäin pantaessa mielestäni naisella tulee olla kunnon perä. Jos puolisoni laihtuisi ja nämä muodot joista minä pidän katoaisiavat saattaisi se vaikuttaa haluihin.. Toki haluihin vaikuttaa monet muutkin asiat.

Mieheni on aina tykännyt muodokkaista naisista, eikä ole minua koskaan läskiksi sanonut. Mutta ehkä ylipainoni häiritsee minua itseäni kuitenkin ja silloin varmaan syytä pudottaa painoa...

Minä olen kans pyöreä, ylipainoa jonkin verran. Ja miehen halut ovat vähentyneet, itse oisin vaikka aina valmis ;) Olemme asiasta puhuneet, mutta mies ainakin sanoo, että minun koko ei haittaa, mutta elämä muuten vain ressaa ja väsyttää. Lapset on pieniä, mies tekee pitkää päivää ja jonkin verran rahahuolia sekä huoli miehen vanhempien terveydestä ovat ne meidän arjen väsyttäjät. Mutta joskus irtiotto tästä arjesta tekisi hyvää, aikaa kahden kesken, niin se kipinä voisi taas löytyä tähän arjenkin eloon :)
Oisko teilllä ap mahdollisuus joskus yhteiseen viikonloppuun tai muunlaiseen minilomaan? Silloin vois vain keskittyä kokonaan toiseen ja hellyyteen :)

varmaan kovin yksilöllistä tuokin, mutta omasta kokemuksestani voin sanoa että vaikka painoa on itselleni tullut reilusti lisää vuosien myötä meillä ainakaan mies ei ole sen haluttomampi kuin alkuaikoinakaan, voisi sanoa melkeinpä että päinvastoin :)

Yhteistyössä