Onko miehen pää puusta tehty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Ku sille ei sit mene millään jakeluun, et astiat laitetaan heti käytön jälkeen koneeseen! Taas oli jäänyt jogurttipurkki+lusikka pöydälle ja lasi+haarukka tiskipöydälle. Se laittaa kyllä lautasen koneeseen, mut mikä siinä on niin vaikeeta laittaa niitä muita astioita samalla??? Oon jopa kirjottanut tiskikoneen yläpuolelle lapun, missä lukee Muista laittaa KAIKKI astiat koneeseen, mut sekään ei näköjään auta! :headwall: Nyt se sit suuttu ku huomautin sille asiasta (varmaan kahdenkymmenennenviidennen kerran).

Seemmosta se on niitten kanssa...

Mutta onko se nyt niin tähdellistä? Etkö sinä tee ikinä mitään vähän eri tavalla kuin miehesi tahtoo?

Meiläl minä vaadin, että tiskit jätetään tiskipöydälle, ja kone täytetään kun tiskiä on koneellinen. Muuten ne on sieläl väärässä järjestyksessä, tuleekin joku isompi kattila ja sitten saa siirrellä niitä likaisia edes takaisin siinä. Ja kun vähintään kerran päivässä se kone käy, niin ne ei siinä montaa hetkeä loju.

Meillä mies nousee ruokapöydästä ja sanoo menevänsä suihkuun ja tulevansa sitten siivoamaan ruokapöydän. Eli ei voi mennessään viedä edes maitoa jääkaappiin. Ja annan kyllä kuulla kunniansa...

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Seemmosta se on niitten kanssa...

Mutta onko se nyt niin tähdellistä? Etkö sinä tee ikinä mitään vähän eri tavalla kuin miehesi tahtoo?

Meiläl minä vaadin, että tiskit jätetään tiskipöydälle, ja kone täytetään kun tiskiä on koneellinen. Muuten ne on sieläl väärässä järjestyksessä, tuleekin joku isompi kattila ja sitten saa siirrellä niitä likaisia edes takaisin siinä. Ja kun vähintään kerran päivässä se kone käy, niin ne ei siinä montaa hetkeä loju.

Ku mä hoidan tän kodin muutenkin yksin...

mä oon jo kyllästyny napiseen lautasista ja muista ruokailuvälineistä pitkin kämppää,mut en käsitä miten voi olla niin vaikeeta viedä roskat roskiin? :o tyhjiä mehutölkkejä siellätäällä,jugurttipurkkeja,nenäliinoja... :x
mut elämä on :whistle:

Yhteistyössä