Onko miehelle muka normaalia ajaa kymmeniä kilometrejä naisen takia?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Mun nykyinen mies ajoi ensitreffeille, kolmen sähköpostiviestin jälkeen, reilut kuusisataa kilsaa. Vailla minkäänlaista varmuutta siitä, olenko mä sellainen mitä kerroin olevani tai olenko ylipäätään paikalla kun hän viimein sinne saapuu.
 
vierailija
Nykypäivän normimiehelle edes pienien positiivisten signaalien saaminen naiselta on vuosikymmenen onnenpotku. Tavallisessa tilanteessa normimiehellä kun ei ole mitään mahdollisuuksia pärjätä niille alfa-pankkiirilääkäreille jotka naisia piirittävät deittipalstoilla ja baareissa. Itse asiassa on suorastaan pieni ihme, että sadoista naista lähestyneistä miehistä nainen edes haluaisi treffeille sen normimiehen kanssa (puhumattakaan alemman tason miehistä).

Eli vastauksena kysymykseen: kyllä mies treffien vuoksi helposti ajaa satojakin kilometrejä. Tai jos varma parisuhde olisi tiedossa, niin sitten mies ajaa vaikka Kiinaan.
 
vierailija
Eiku tämä kertoo paljon apstä. Hän kilttimiehenä ei tee mitään naisen vuoksi eikä hänellä tule mieleenkään että myös naisella voi olla auto ja ajokortti
Näin on, hän pitää naista itsestäänselvyytenä ja ihmettelee suuresti, miksi ei sellaista onnistu saamaan. Siksi haukkuu täällä naisia päivät pääksytysten. Äireellä on kestämistä, kun haluaisi jo vihdoin olla omassa rauhassa eikä kantaa voikkuleipiä kellarihuoneeseen, jossa kilttimies kirjoittelee viestejään.
 

Yhteistyössä