"a.p"
Tätähän mä tässä yritän sanoa mutta kun ei mene kenenkään jakeluunAlkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin;29626517:On eriasia vaikka pitää jonkun kalliimman merkin vaatteista kuin halveksia edullisempia vaatteita, ymmärrät varmaan senkin? Se että joku kysyttäessä kehuu lapsensa ticketin haalarin ominaisuuksia ja ulkonäköäkin ei tarkoita että hän halveksisi mitenkään sun lapsen cirafin haalaria.
Ei pelkkä merkkihaalarin käyttö EDELLEENKÄÄN tarkoita automaattisesti että halveksuu muita!!!! Kyllä mä voin keskustella ihan täysin normaalisti jonkun kanssa haalarin ominaisuuksista vaikka kaverin ostama haalari olisi maksanut 300 euroa ja mun 20 euroa
Tulen varmasti kysymään ihmisten kokemuksia eri merkkisistä haalareista sitten kun on ajankohtaista.
Mutta on paljon ihmisiä jotka halveksuu toisia. Oli kyseessä asumismuoto, automerkki, vihkisormuksen hinta tms. AINA löytyy niitäkin jotka mollaa muita. Se ei silti tarkoita että KAIKKI jotka asuu omatkotitalossa halveksuisi kerrostaloasujia. Miksi tämä ei mene sun pääkoppaan?