[QUOTE="a.p";29625904]Jos viittaat että minä tekisin noin niin voin sanoa kyllä että mun lapsi saa muodostaa itse mielipiteensä erilaisista ihmisistä.
Ja edelleen en muodosta mielipidettä sen merkin vuoksi. En edes itse tunnista niitä
ja mulle on aivan sama uskooko kukaan että tällastakin on. Se uskoo joka on nähnyt.
Mulla on kaveri joka moittii ihmisiä jotka ostaa pirkka tai rainbow-tuotteita koska ne on noloa halpistavaraa
että kyllä ihmisiä moneen junaan on.[/QUOTE]
Mutta uskot että ne merkkivaatteita lapsilleen hankkivat eivät anna lastensa itse muodostaa omia mielipiteitään.
Sun lapsi on siis alle vuoden nyt kevättalvesta, aika pieni vauva siis viimekesänä kun vietit aikaa siellä hiekkalaatikolla kuuntelemassa miten niin aikuiset kuin leikki-ikäiset lapsetkin nauroivat päin naamaa toisten lasten h&m:n vaatteille? Et edes tunnista merkkivaatteita mutta ihmiset ympärilläsi tuovat niitä esille kokoajan niin vahvasti ettei asia jää epäselväksi. Olisi kiva kuulla esimerkkejä tästä millä lailla ne äidit ja alle kouluikäiset lapset mainostavat merkkivaatteitaan ja samalla halveksivat toisten halpisvaatteita.
Mulla on kuitenkin neljä lasta ja ikää kohta 40v joten paljon on vietetty aikaa leikkipuistoissa ja perhekerhoissa enkä ole tuollaiseen törmännyt. Pari merkkivaate-fanaatikkoa tunnen mutta he ovat omalta osaltaan olleet sitä jo ennen lapsia eikä heitäkään muiden lasten vaatteet kiinnosta. Enemmän tuota kiinnostusta toisten vaatteisiin tuntuu olevan niillä äideillä jotka ei koskaan voisi maksaa 150 toppahaalarista ja pitävät lasten merkkivaatteita järjettöminä.