Onko Meandi:n aikuisten vaatteet "pientä" kokoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja <3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

<3

Vieras
Vai mitenkä?
Rakastuin tuohon omenakietaisumekkoon ja medaljonkitunikaan, mutta mietin, ovatko reilun mallisia, vai pieniä kittanoita tyyliin h&M:n L-koko joka vastaa todellisuudessa jotain xs:ää..

Ainakin aikaisemmin olleet tosi reiluja. Itse olen 160cm/60kg eli ihan normaali, normaalisti S tai M, niin Meandilta kaikki XS. En tiedä, onko noi oikeasti suunniteltu äitiysvaatteiksi vai mitä?

On tosiaan yleensä ihan reilua kokoa. Mulla on S-kokonen yks tunika, vaikka yleensä en voi ostaa mitään s-paitoja ku rinnat D75-80 kokoa. Vaikken siis muuten olekaan hirveän iso. Mutta tietysti niitä kannattaa kokeilla. Kutsuille vaan! Netistä en tilais jos en ois jo tutustunut johonkin vaatteeseen.. On kuitenkin sen verran tyyriitä, et haluun et on sopivii. Ku en sit kyllä jaksa mitään palautus- ja vaihtorumbia.

Häh? Mä meinasin vastata, että ovat tosi kapeita. Käytän yleensä samaa kokoa kuin toi "ohis" eli noin 52. Tilasin syksyllä medaljonki tunikan ja plyyssihoustu kokoa XL ja en saanut vedettyä niitä edes päälleni!!! Mitenkähän tää on mahdollista? Ei tajuu :(

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Häh? Mä meinasin vastata, että ovat tosi kapeita. Käytän yleensä samaa kokoa kuin toi "ohis" eli noin 52. Tilasin syksyllä medaljonki tunikan ja plyyssihoustu kokoa XL ja en saanut vedettyä niitä edes päälleni!!! Mitenkähän tää on mahdollista? Ei tajuu :(

Oikeesti? Siis minä käytän normaalisti vaatekokoa XL/42-44 mietin noitten polvihousujen ja parin tunikan ostamista..Eli mahtaako olla passeleita?
Noh, kais sitä voi sitten siellä kutsuilla kokeilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä katselin vaatteiden mittoja ja vaikuttivat tosi kapeille.

Siihen mäkin kiinnitin huomiota, ja sen takia ajattelin täällä kyselläkin :)

Niin,siis mulla on meandi kietaisutunikoita kaksi ja medaljonkitunika,kaikki kokoa m,mutta nyt nuo mitat näyttivät pienemmille..miksiköhän??

Mulla toi kietaisutunika edelliskeväältä (sama malli eri printti) koko XL, käytän normaalisti 40-42-44 vaatteita, liikkeestä riippuen mutta kaikkialla muualla L-vaatteet sopii. En koe että kauhean isoja olisi mutta kyllä moni niin väittää.

Nykyisessä mallistossa on aika isoja eroja eri vaatteiden välillä. Sovitin niitä ja joistain mulle oli S sopiva ja joistakin M. Jostakin M oli taas hirvee teltta. Käytän normaalisti kokoa (esim hm) 36/S

Kietaisumekosta ottaisin ehdottomasti S:n (viime kaudelta sellainen onkin jo kaapisssa) mutta medaljonkimekko oli myyjällä M-kokoinen ja se oli mulle ihan sopiva.

Jotenkin tuntuu kurjalta ettei esittelijällä ole edes yhdestä mallista isointa kokovaihtoehtoa mukana. Itse olen 42-44 (ylhäältä pienempi takamuksesta leveämpi) ja olisin toivonut sovittavani jotakin vaatetta kutsuilla. Tuli sellainen olo ettei Me&I halua myydä isoille äideille mitään...

Yhteistyössä