Onko mahdollisuutta treenata näitä alakerran lihaksi? ( joku kai luokittelee K18-kysymykseksi )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnistuuko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnistuuko

Vieras
Niin - olen synnyttänyt kolme lasta, nuorin jo 3,5-vuotta. En ole aiemmin paljoakaan ajatellut että tuolla voisi olla paikat jotenkin "löysät", mieskään ei ole valittanut. Mitään karkailua ei ole tmv. Nyt vaan tuli tässä mieleen kun luin yhtä keskustelua että voinko vielä treeanata tuota alapäätä tiukemmaksi? Vai onko jo auttamattomaan myöhäistä? Jotenkin tuli vaan ajatus että en taida olla ihan priimakunnossa.... :S

Ja jos on mahdollisuuksia vielä niin mikä on tehokkainta ja kuinka usein että vaikuttaisi johonkin?

Mulla on välillä meinannut kusetkin lirahtaa esim. lenkillä, tramppiksella. Mulla myös nuorin lapsi 3v. Tosi laiska oon ollu treenaamaan silti noita tiettyjä lihaksia, kun seksiin ei oo vaikuttaneet, päinvastoin, se on tullut aina paremmaksi lasten myötä. Erittäin myönteinen ja odottamaton asia muuten.

Huh, eli mahdollisuuksia siis vielä on.. onko ne kuulat yhtään käteviä? Onko niistä apua?

Minulla alkoi vasta homma toimia kun tilasin ne treenikuulat. Tai oli ne aikaisemminkin ollut, mutta sellaiset halvat kolisevat joita ei tullu pidettyä
Nyt nämä uudet on olleet yli vuoden ja käytän jatkuvasti. Smartballs (googlelta löytyy) nimiset, hiljaiset ja kivan tuntuisetkin.

[QUOTE="vieras";24047031]Kuulat on hyvä ja tehokas kun vaan käyttää säännöllisen ahkeraan.[/QUOTE]

Mielestäni nuo g-kuulat voisi hyvin olla äityspakkauksen varustuksessa. Mullakin hyvät kokoemukset kaikkien 3.n synnytyksien jälkeen palautumisen tehosteena.

No ei kannata treenata jos vielä lapsia haluat
WGuZqg

Aquaflexissä on se etu, että se on tosi pitkäkäyttöinen. Paketissa on kaksi erikokoista puikulaa "kuulaa" ja neljä eri painoista painoa. Aloitetaan tietenkin isommalla kuulalla ja pienimmällä painolla ja nostetaan painoja ja pienennetään kuulaa, kun lihaskunto paranee.

[QUOTE="vieras";24047707]Entä saako apteekista? Vai onko nuo myytävänä jossain erotiikkaliikkeissä? Instrumentariumissa - siis silmälasiliikkeessä?[/QUOTE]

Ostin apteekista (Seinäjoelta) mutta siskoni osti ihan samanlaiset seksikaupasta hieman halvemmalla.

Onko kukaan kokeillut sitä apteekeissa myytävää Comea? Mulla on ongelma, että en osaa noita kuulia käyttää, jäävät jonnekin tuonne sisään eivätkä liiku vaikka tekisin mitä. Mietin, että toimisiko tuo paremmin. En vissiin osaa niitä lihaksia paikantaa ja treenata kun kärsin virtsan karkailusta jatkuvasti vaikka mielestäni olen muka treenannut niitä lihaksia.. :/

Onko kukaan kokeillut sitä apteekeissa myytävää Comea? Mulla on ongelma, että en osaa noita kuulia käyttää, jäävät jonnekin tuonne sisään eivätkä liiku vaikka tekisin mitä. Mietin, että toimisiko tuo paremmin. En vissiin osaa niitä lihaksia paikantaa ja treenata kun kärsin virtsan karkailusta jatkuvasti vaikka mielestäni olen muka treenannut niitä lihaksia.. :/

Kuulat täytyy liukastaa hyvin ennen sisäänlaittoa. Ja myös saada ihon lämpöiseksi ett eivät lihakset kramppaa.
Ne isommat toimii minullakin paremmin kuin pikkukuulat jotka myös juuttuvat jonnekin emättimen poimuihin. Tsemppiä!

Yhteistyössä