M
Miettivä
Vieras
Kävin eilen eräässä Elixian toimipisteessä tutustumiskäynnillä. Yrittivät tarjota mulle kallista jäsenyyttä. Sanoin että tuumin vielä. Sitten löysin netistä tyypin joka tarjosi omaa korttiaan. Siis että sen sais siirrettyä mun nimiin ja kk hinta olis jopa 13 euroa halvempi kun siinä mitä koittivat mulle siellä toimipisteessä tarjota. No, tänään olin menossa sinne Elixiaan ja tämä henkilö myös, kun oltiin siis sovittu "treffit", että tehdään se siirto. Matkalla sinne se eilinen Elixian jäsenneuvoja soitti mulle ja kysy että no, haluunko liittyä jne. Sanoin, että teen siirron kaverin kanssa, että siirretään sen jäsenyys mulle. Siihen jäsenneuvoja sano, että ei kannata sulle tulee kalliimpi kuukausimaksu ym. Mikä oli kyllä valhetta. Mentiin sitten sinne Elixiaan ja se sama tyyppi siinä selosti taas, että mun kuukausi maksu nousee jne. Oli vähän töykeän oloinen. No sitte onneks tuli yks toinen työntekijä siihen ja se oli paljon asiallisempi... Homma saatiin hoidettua niin kun kuuluukin ja mulle tuli se hinta mikä pitikin, eli se halvempi. Se jäsenneuvoja (työkeä) oli koko ajan siinä ja vaikutti niin maansa myyneeltä kun en sen sopimusta ottanutkaan.
Nyt mietin, että olenko sitten jatkossa siellä joku silmätikku tai kohdellaanko mun lasta kuin ilmaa siellä lapsiparkissa vaan sen takia, että joku akka vetää herneet? Ja jos kohdellaan niin mitäs sitten? Onko se mahdollista, että ne vois kohdella lastani huonosti siellä? Ei mulla itsellä niin väliä vaikka silmätikku olisinki.
Nyt mietin, että olenko sitten jatkossa siellä joku silmätikku tai kohdellaanko mun lasta kuin ilmaa siellä lapsiparkissa vaan sen takia, että joku akka vetää herneet? Ja jos kohdellaan niin mitäs sitten? Onko se mahdollista, että ne vois kohdella lastani huonosti siellä? Ei mulla itsellä niin väliä vaikka silmätikku olisinki.