Onko mahdollista saada avaimet käteen periaatteella taloa pks-seudulla 520k?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hulluko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hulluko

Jäsen
24.10.2008
109
0
16
Kiinnostaisi tietää, onko mahdollista saada pks-seudulla teetettyä omakotitaloa (4-5 huonetta) avaimet käteen periaatteella tontin kera hintaan 520 000?? Tontin pitäisi vielä olla jostakin ihmisten ilmoilta; ei mistään nuuksiosta, seutulasta tai vastaavasta. Lähitulevaisuudessa mahdollisesti ostetaan asunto, katsotaan kuitenkin ensin hetken aikaa, miten tämä taantuma etenee.

Edit: ja hyvä olisi jos tontti olisi isompi kuin 750 neliötä.

Itse oltaisiin valmiit jotakin "helppoa" tekemään. Muuten voisi tehdä enemmänkin, mutta kun ei ole minulla tai vaimolla rakennusalan koulutusta, niin ei oikein luonnistu, eikä sukulaisistakaan löydy kirvesmiestä.

Seutula on jotenkin vähän turhan korvessa. Lähinnä se vika että sielläkin kai ainakin joskus liikuskelee karhu. Ei toi nyt ole suurin ongelma, mutta siellä ei hirveästi taida olla kauppoja, julkiset liikenneyhteydet huonot ja kouluunkin saattaa tulevaisuudessa lapsilla olla matkaa useampi kilometri. (Joo haukkukaa laiskaks, kun olen asunut lapsuuteni vain kilometrin päässä koulusta ja julkiset liikenneyhteydet helsingin keskustaan ja muualle suht hyvät.)

Keskustelin juuri arkkitehdin kanssa aiheesta, kun suunnitellaan rakentamista ja esim. Espoossa realistista on ajatella tonttiin menevän rahaa noin tuhat euroa per asuinneliö (riippuu tietty rakennusoikeudesta) ja sitten tietty rakentaminen maksaa lähemmäs 2000-3000 euroa per neliö - riippuen siis siitä, minkä verran tekee itse ja mitä tasoa haetaan:)

Yhteistyössä