Onko Lumia helpot puhelimet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Täällä hetkellä käytän Iphonit ja tarvitsen 2 puhelinta lisää. Niin mietin mikä parempi olisi 2 Iphonia taas vai Lumiat? Entäs samsung galaxy s III, se on kans kehuttu. Mutta mulla huonot kokemukset Samsungeista... kaikki hyväät ja huonot puolet kiitos:).. Haluan vaan jotain muutakin kun jatkuvat Iphonit:D ja älypuhelin pakko olla

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Samsung noista ehdottomasti!! Olenkin jo kehunut Android-puhelimia moneen kertaan :D Mutta myyjät voivat liikkeessä auttaa myös, voivat näyttää millaisia ominaisuuksia on. Minusta Samsung on hinta-laatusuhteeltaan tosi hyvä!

Lumia 610-puhelinta oppi ainakin tyttö 9v nopeesti käyttämään :) On ihan hyvä muutenkin. Minulla on 710 ja sekin on ihan kätsy ja nopeesti olen oppinut, mutta tuota 610:tä suosittelen ehkä mieluummin.
Saanko kysyä, mihin tarvitset 2 puhelinta, joiden on oltava älypuhelimia?

Kerro, mitä meinaat puhelimella tehdä, niin voisi suositella. Windows Phone on mielestäni todella hyvä käyttöjärjestelmä ja helppokäyttöisempi kuin Android ja nykyaikaisempi kuin Applen IOS.

Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;26825830:
Samsung noista ehdottomasti!! Olenkin jo kehunut Android-puhelimia moneen kertaan :D Mutta myyjät voivat liikkeessä auttaa myös, voivat näyttää millaisia ominaisuuksia on. Minusta Samsung on hinta-laatusuhteeltaan tosi hyvä!

Mä kysyn vielä Samsungista, kun se on älypuhelin ja meillä Älypuhelimella kotona toimii hälytys järjestelmät, kamerat ym ym... Esikoiselle pakko kans saada puhelimen ja sinne se systeemi, että saa pois päältä tai päälle kaikki systeemit kotona ja pihalla. Niin kuuluko Samsung kans kategoriaan että saa se juttu sinne( en tiedä sen nimen tarkaan) vai pitääkö mun aluks soittaa sinen kysyä? Kun ainakin Iphonien kautta toimii. Mä sille kans mietin hyvään puhelimen. Kun viimeks kun pesin oman kännykkän pesukoneessa, otin hänen Iphone käytöön:D ja yks hain kaupasta, kun tarvitsen 2 ja nyt jo 4 pakko olla:|

Lumia 610-puhelinta oppi ainakin tyttö 9v nopeesti käyttämään :) On ihan hyvä muutenkin. Minulla on 710 ja sekin on ihan kätsy ja nopeesti olen oppinut, mutta tuota 610:tä suosittelen ehkä mieluummin.
Saanko kysyä, mihin tarvitset 2 puhelinta, joiden on oltava älypuhelimia?

Oi kiitos:). Kun esikoiselle kans pakko hakea. Se on hyvää että helpo käytöinen ja esikoinen koht kans 8v

[QUOTE="Zap";26825863]Kerro, mitä meinaat puhelimella tehdä, niin voisi suositella. Windows Phone on mielestäni todella hyvä käyttöjärjestelmä ja helppokäyttöisempi kuin Android ja nykyaikaisempi kuin Applen IOS.[/QUOTE]

Netti, sähköposti ym ym, myös kaikenlaiset kalenterit...

Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;26825896:
Samsungiin saa ihan melkeinpä mitä vain :D Mutta oikeesti saat parhaat vastaukset liikkeestä kun kerrot mitä puhelimelta haluat. Kannattaa samalla tingata alea :D

No joo, muuten, kun jos meen hakemaan 3 puhelinta, niin kannatta tinkkiä:D. Mä en aina luota näile myyijille, ne monta kerta susoittelivat jotain yli kallista ja ei niin hyvää. Kokemuksilla on paras etsiä jotain sopiiva, vaikak ei tietysti siihenkään voi aina luota:)

[QUOTE="Zap";26825904]Noin simppeliin käyttöön kelpaa ihan mikä tahansa nykyaikainen puhelin eli kaikki alkaen 100 euroa ylöspäin.[/QUOTE]

en halua, ei näillä tee mitään. Yhden sähköpostin avaaminen ja lukeminen on kamala ja mun pitää säilytä tiedot sun muut, en halua mitä tahansa

[QUOTE="Zap";26825904]Noin simppeliin käyttöön kelpaa ihan mikä tahansa nykyaikainen puhelin eli kaikki alkaen 100 euroa ylöspäin.[/QUOTE]

Kyllä lapsella kannattaa olla hyvä puhelin, joku 200€ ylöspäin. Se ainakin toimii!

Oi kiitos:). Kun esikoiselle kans pakko hakea. Se on hyvää että helpo käytöinen ja esikoinen koht kans 8v

No tuo Lumia ei ole kovin pahan hintainen, tosin en tiedä kannattaako tokaluokkalaiselle sellaista ostaa...
Samsung Galaxy Pocket on kätevä, sen ostaisin 8-vuotiaalle mieluummin kuin Lumian. Tuttavan ekaluokkalaisella on sellainen ja on kehunut kyllä moneen otteeseen kun ovat helppoja :D
Ei kannata kauheasti satsata, kun 8v on kuitenkin aika pieni ja puhelimet tippuu helposti.
Näytönsuojus on ehdoton, ja meillä on 9-vuotiaalla kuminen suojakuorikin siinä :)
Kannattaa ottaa datapaketti tai sit estot, meillä on datapaketti kun tykkää käydä YouTubessa kuuntelemassa musaa, DNAn Liikkuva Laajakaista vaan vitosen kuukaudessa. Toisaalta en tiedä tarviiko 8v sellasta :D

[QUOTE="Jo-hanna";26825935]Kyllä lapsella kannattaa olla hyvä puhelin, joku 200€ ylöspäin. Se ainakin toimii![/QUOTE]

Ei mitään järkeä ostaa lapselle peruspuhelinta kalliimpaa.

Täällä hetkellä käytän Iphonit ja tarvitsen 2 puhelinta lisää. Niin mietin mikä parempi olisi 2 Iphonia taas vai Lumiat? Entäs samsung galaxy s III, se on kans kehuttu. Mutta mulla huonot kokemukset Samsungeista... kaikki hyväät ja huonot puolet kiitos:).. Haluan vaan jotain muutakin kun jatkuvat Iphonit:D ja älypuhelin pakko olla

Mä tilasin justiin tänään kaks iPhonea...
Toivottavasti ei oo ihan paska :D

Sä et usko ja mä tilasin tänään 2 Lumia:D. Kun mulle esikoinen sanoi että se halua se pinkki ja mä otin yks valkoinen, nyt mietin vielä mikä se yks voi olla. Iphone on hyvää=)

Mä tilasin mustan mulle itelleni ja valkosen vaimolle :).
Toivottavasti on iPhone hyvä...
Mä oon kokeillu Lumiaa ja se on aika helppo käyttää, mutta halusin ostaa nyt iPhonen, ihan vaan kokeilla, onko hyvä :)

Mä tilasin mustan mulle itelleni ja valkosen vaimolle :).
Toivottavasti on iPhone hyvä...
Mä oon kokeillu Lumiaa ja se on aika helppo käyttää, mutta halusin ostaa nyt iPhonen, ihan vaan kokeilla, onko hyvä :)
Mulla aina olleet Iphonit ja tykkään kovasti:). Ainakin mä voin suositella, mutta kerro sitten kun saat miten itse tykkäsit

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen

Yhteistyössä