Onko liikuntakeskukseen liittyminen vuodeksi teistä riistoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jumppari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En oo katunut. Tulee todella käytyä kun joutuu maksamaan. meillä tosin kertalippu tai 10 kerran lippu tehty niin vaikeaksi käyttää, että jäsenyys oli ainoa vaihtoehto.

ei ole riistoa jos siellä aikoo sen vuoden käydä.
mutta jos tiedät jo valmiiksi ettet aijo tai että into menee parissa kuukaudessa niin älä liity,siitä ei oikeesti irtisanouduta muuta kun maksamalla vuosi loppuun

Alkuperäinen kirjoittaja ono:
Ihan mielelläni maksan sen ~60 euroa kuussa siitä, että saan harrastaa monipuolista liikuntaa. Se on itseen sijoittamista.

60?!!? Minä maksan kuussa 34? ja siihen kuuluu jumpat ja sali+ infrapunasauna ja hierontatuoli.mahdat asua jossain isommassa kaupungissa?

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Alkuperäinen kirjoittaja ono:
Ihan mielelläni maksan sen ~60 euroa kuussa siitä, että saan harrastaa monipuolista liikuntaa. Se on itseen sijoittamista.

60?!!? Minä maksan kuussa 34? ja siihen kuuluu jumpat ja sali+ infrapunasauna ja hierontatuoli.mahdat asua jossain isommassa kaupungissa?

finnbody vantaa 62e/kk :saint:

Ei se välttämättä ole riistoa, mutta mua kyllä ärsyttää että liikuntakeskuksissa tuntuu nykyään olevan ainut vaihtoehto tuo vuoden jäsenyys ja sillä selvä. Toinen ärsyttävä seikka on ettei nettisivuilta yleensä löydä hintoja.

Mulla on ainakin sen verran sekä asuinpaikka että elämäntilanne muuttunut vuodenkin sisään useaan otteeseen, ettei tollasessa sopimuksessa olisi ollut mitään järkeä. Nytkään emme tiedä kuinka kauan asumme nykyisessä asunnossamme- ei ehkä vuottakaan. En tykkää noista vuoden sopimuksista, en! Liikkumista kyllä rakastan.

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
onko pakko ottaa vuoden jäsenyys jos epäilyttää?ota 3kk? minä otin vuoden ja alku meni vähemmän aktiivisena.nyt pyrin käymään neljästi viikossa.

Kyllä nuo pääkaupunkiseudun suurimmat ketjut edellyttää sen 12 kk pakollista jäsenyyttä, jonka jälkeen saa sitten erota koska tahtoo.

Mun mielestä se on sangen ymmärrettävää yrittäjien kannalta. Muutenhan ihmiset tekisi juuri sitä, että liittyisivät pariksi kuukaudeksi, eroaisivat ja taas liittyisivät jne... Kesällä tulisi tappiota runsaasti ihmisten lomaillessa. Kuitenkin silloinkin on paljon kiinteitä kuluja, sali on pakko pitää auki ja henkilökunnan palkatkin pitää jostakin maksaa...

Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
Ei se välttämättä ole riistoa, mutta mua kyllä ärsyttää että liikuntakeskuksissa tuntuu nykyään olevan ainut vaihtoehto tuo vuoden jäsenyys ja sillä selvä. Toinen ärsyttävä seikka on ettei nettisivuilta yleensä löydä hintoja.

Mulla on ainakin sen verran sekä asuinpaikka että elämäntilanne muuttunut vuodenkin sisään useaan otteeseen, ettei tollasessa sopimuksessa olisi ollut mitään järkeä. Nytkään emme tiedä kuinka kauan asumme nykyisessä asunnossamme- ei ehkä vuottakaan. En tykkää noista vuoden sopimuksista, en! Liikkumista kyllä rakastan.

Muutto on pätevä syy keskeyttää sopimus. Kannattaa ottaa asioista selvää. ;)

Mä maksan 64 ?/kk ja toi 34 ?/kk kuulostaa luksukselta!

Voi kun oliskin niin halpaa... Täällä pk-seudulla vaan kallistuu ja kallistuu kokoajan, joka vuosi nousee eurolla, kahdella tai useammalla.

Musta kaikki tuollaiset vuoden pakolliset sopimukset on "riistoa". Pitäisi voida ostaa palveluja enintään kuukaudeksi kerrallaan. Koskee siis niin noita kuntosaleja kuin kaikkea muutakin ( esim. tv:n maksukanavat )

Alkuperäinen kirjoittaja Impi:
Musta kaikki tuollaiset vuoden pakolliset sopimukset on "riistoa". Pitäisi voida ostaa palveluja enintään kuukaudeksi kerrallaan. Koskee siis niin noita kuntosaleja kuin kaikkea muutakin ( esim. tv:n maksukanavat )

Kuntosali jossa käyn on onneksi käytössä kortit jotka ladataan kpl-määrille tai kertamaksu.
Ei mitään muita maksuja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muutto on pätevä syy keskeyttää sopimus. Kannattaa ottaa asioista selvää. ;)

En usko että meillä täällä se olisi pätevä syy. Samat ketjut on olemassa myös toisella puolella kaupunkia (tuskin muutamme kaupungista pois), tai jos ei ole, he varmastikin ajattelevat että matkustaisin sinne samalle salille edelleenkin.
Jos saman ketjun sali olisi myös siellä kaupunginosassa minne muuttaisimme, ei se olisi välttämättä 10minuutin päässä kuten tämä nykyinen. Sinne voisi olla matkaa vaikka 45minuuttia. Se on paljon silloin kun pitää maksaa aina lapsenvahdille että pääsee salille käymään. Yhteensä se tekisi 1.5h ylimääräistä maksettavaa aikaa.
Jos sopimus olettaisi että toiselta puolelta kaupunkia kuuluisi edelleen matkustaa samalle salille, voisi matka olla helpostikkin 1.5h. Ei kiitos, ei.

Yhteistyössä