Onko liikkeellä jotain tämmöstä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neytiri

Aktiivinen jäsen
Mulla on pari päivää ollut vähän väliä vähän öklö olo, mutten siis sen enempää osaa sanoa. Siis välillä heikottaa, välillä yököttä ja välillä tuntuu että menkat alkais, semmosta jomottelua. Turvottaa, mutta siis en oo syöny mitenkään kohtuuttoman paljon..

Onko siis jotain tämmöstä pahoinvointijuttua liikenteessä ilman oksentelua tai ripulointia?

Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Mulla on pari päivää ollut vähän väliä vähän öklö olo, mutten siis sen enempää osaa sanoa. Siis välillä heikottaa, välillä yököttä ja välillä tuntuu että menkat alkais, semmosta jomottelua. Turvottaa, mutta siis en oo syöny mitenkään kohtuuttoman paljon..

Onko siis jotain tämmöstä pahoinvointijuttua liikenteessä ilman oksentelua tai ripulointia?

norovirus?

Jomottelusta en tiedä, mutta meillä on vatsat olleet koko perheellä pitkään epänormaalit.

Poitsu oksensi yhden yön yli viikko sitten ja oli lähes viikon syömättä. Ei kelvannut oikein mikään ja hajut yököttivät. Ukko oksensi kerran siitä 5 päivää ja vatsa on kuulemma kuplinut kovasti monta päivää senkin jälkeen. Mullakaan ei oo ollut ihan normaali ja nyt mä haisen ja pahalle. En kuitenkaan usko että saisin samanlaista kuin noi kaksi. Kukaan ei oo ripuloinut.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
jomottelua kuin kuukautiset alkais...

raskautta veikkaisin mieki. luulin että tää on joku vitsi "onko tällaista (raskauden oireita) liikkeellä..."

:)

No ei ole vitsi, ja tosissaan eilen oli semmosta pienen supparin tyyppistä ongelmaa.
Runsaat menkat oli tossa joku aika sitten, tarkemmin en muista. Pitäs varmaan mieheltä kysyä, se varmaan muistais ;) Joten mä en vaan usko tämmöseen raskausjuttuun. Sais olla melkonen selviytyjä, että siitä niagarasta ois selvinnyt.

Ovulaatiokin on ennen aiheuttanut tärinäkipua, mutta ei tämmöstä oloa.

Mulla on kuukauden sisällä jo toista kertaa luultavasti noro virus. Niitä kun on vielä 3 erilaista nyt liikkeellä. Mutta hyvä laihdutuskeino ainakin, paino pudonnut kohta 5 kg..:)

Yhteistyössä