Onko liikaa ohjelmaa melkein 4v:lle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisa lapamato
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liisa lapamato

Vieras
Käy kerhossa 2 kertaa viikossa, tai kohta se alkaa ja menisi kerran viikossa koripalloon. Hoidossa ovat pikku veljen kanssa anoppilassa ja minä jään loppu vuodesta ä.lomalle..

On kyllä energinen poika. Mamman ja papan kanssa puistoilevat ja tekevät kyllä paljon kaikkea kivaa, mietin niitä ikätovereita vaan kun pikku veli on alle 2v niin ei leikit aina kohtaa.

Ei mielestäni ole lainkaan liikaa, meillä pian 4-vuotias tulee myös käymään 2 kertaa viikossa kerhossa ja kerran satutunnilla. Olen miettinyt jos kävisi jossain satujumpassa tms. vielä kerran viikossa. Kotihoidossa.

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Ei mielestäni ole lainkaan liikaa, meillä pian 4-vuotias tulee myös käymään 2 kertaa viikossa kerhossa ja kerran satutunnilla. Olen miettinyt jos kävisi jossain satujumpassa tms. vielä kerran viikossa. Kotihoidossa.

No kotihoito nyt on ihan eri juttu, meillä on lähes joka päivälle jokin kerho kun ollaan kotona, parhaana päivänä on useampikin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No kotihoito nyt on ihan eri juttu, meillä on lähes joka päivälle jokin kerho kun ollaan kotona, parhaana päivänä on useampikin.

Hui, ei kuulosta meille ihanteelliselta jos joka päivä pitää mennä kello kaulassa. Ihania ne välipäivät kun ei TARVITSE lähteä mihinkään. ;)
On myös alle kahden vuoden ikäerolla pienempi joten leikkivät paljon keskenään. :)
Ehtii sitten mennä pää kolmantena jalkana kun palaan töihin ja menevät hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sehän on sitten melkein kuin osapäivähoitoa jos joka päivä on kerhoa ja useampaakin. ;)

Yhteistyössä