L
liisa lapamato
Vieras
Käy kerhossa 2 kertaa viikossa, tai kohta se alkaa ja menisi kerran viikossa koripalloon. Hoidossa ovat pikku veljen kanssa anoppilassa ja minä jään loppu vuodesta ä.lomalle..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en tajunnut että:mitä liikaa???pitäähän sitä jotain harrastaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja bb:Ei mielestäni ole lainkaan liikaa, meillä pian 4-vuotias tulee myös käymään 2 kertaa viikossa kerhossa ja kerran satutunnilla. Olen miettinyt jos kävisi jossain satujumpassa tms. vielä kerran viikossa. Kotihoidossa.
Alkuperäinen kirjoittaja en tajunnut että:mitä liikaa???pitäähän sitä jotain harrastaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bb:Ei mielestäni ole lainkaan liikaa, meillä pian 4-vuotias tulee myös käymään 2 kertaa viikossa kerhossa ja kerran satutunnilla. Olen miettinyt jos kävisi jossain satujumpassa tms. vielä kerran viikossa. Kotihoidossa.
No kotihoito nyt on ihan eri juttu, meillä on lähes joka päivälle jokin kerho kun ollaan kotona, parhaana päivänä on useampikin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bb:Ei mielestäni ole lainkaan liikaa, meillä pian 4-vuotias tulee myös käymään 2 kertaa viikossa kerhossa ja kerran satutunnilla. Olen miettinyt jos kävisi jossain satujumpassa tms. vielä kerran viikossa. Kotihoidossa.
No kotihoito nyt on ihan eri juttu, meillä on lähes joka päivälle jokin kerho kun ollaan kotona, parhaana päivänä on useampikin.