Onko liikaa jos maksan 2005vuoden emmaljunga edgeistä 400euroa??

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkoi oikein naurattaa tuo hinta. On siinä myyjällä pokkaa ja kun ei tinkimisen varaakaan ole :LOL:

Sanoisin itsekin että 150 euroa maksimissaan tuon ikäisistä vaunuista.
Edget maksavat uusina kai noin 800 euroa, vähän päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Saija:
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Tota mä en käsitä millään ku on ihmisiä, joiden mielestä monta vuotta vanhasta ja käytetystä tavarasta pitäis saada rahaa melkein yhtä paljon kuin uudesta. Käytetty on aina käytetty.
Samaa mieltä! Tuotteen arvo laskee jo siinä vaiheessa kun kärräät sen liikkeestä kotiin. Joku järki pitäisi olla noissa hinnoitteluissa! Itse en vuoden 2005 vaunuista kehtaisi pyytää kun maksimissaan 150e, jos olisivat hyvässä kunnossa.
oisko nuista minun kärröistä n 100e hyvä hinta?

Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Paljonko olisi kohtuuhinta niistä?
Aika paljon kyllä...itse meinaan myydä 2006 briot kaikilla härpäkkeillä 150e ja mietin onko siinäkin liikaa. Toki Briot himpun halvemmat ovh, ku Emmaljungat.
Niin, tuon 150e voisin maksaa emmaljungista, jos erinomaisessa kunnossa ja väri yms. miellyttää.

Saija
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
Alkuperäinen kirjoittaja Saija:
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Tota mä en käsitä millään ku on ihmisiä, joiden mielestä monta vuotta vanhasta ja käytetystä tavarasta pitäis saada rahaa melkein yhtä paljon kuin uudesta. Käytetty on aina käytetty.
Samaa mieltä! Tuotteen arvo laskee jo siinä vaiheessa kun kärräät sen liikkeestä kotiin. Joku järki pitäisi olla noissa hinnoitteluissa! Itse en vuoden 2005 vaunuista kehtaisi pyytää kun maksimissaan 150e, jos olisivat hyvässä kunnossa.
oisko nuista minun kärröistä n 100e hyvä hinta?
Tuo 100e on minusta hyvä hinta, kohtuu siisteistä vaunuista. Voithan toki pyytää vaikka 150e:a ja anna vähän tinkimisen varaa. :)

Muori
Alko kyllä tuntuu et huutonetissäki pyydetään ihan hirveitä hintoja emmaljungista!!
Niin kun tyypit elää kai siinä luuloissa että Emmaljungat on niiiiin halutut, että menevät varmasti kaupaksi. Juu, aivan järkyttäviä hintoja on! Jännää että joku höpsö ne ylihintaisetkin sieltä monesti ostaa...:/

heps
Alkuperäinen kirjoittaja k:
kiitos teille,jätän ne ostamatta:)!Mitähän noi edget maksaa ihan uutena??
Riippuu paikasta ja siitä onko alennusta. Edellisvuoden värejä jos on jäljellä niin voi saada halvallakin (550e esim). Mistä päin olet kotoisin? seinäjoella on lastentarvikeliike, joka myy uusien lisäksi käytettyjä vaunuja. Siellä 2-4vuotta vanhoja käytettyjä edgejä saa keskimäärin 250-300e.
Minkä niminen liike se on?Vois käydä siellä:)
Huvikumpu ainakin myy Seinäjoella käytettyjä vaunuja.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja heps:
Riippuu paikasta ja siitä onko alennusta. Edellisvuoden värejä jos on jäljellä niin voi saada halvallakin (550e esim). Mistä päin olet kotoisin? seinäjoella on lastentarvikeliike, joka myy uusien lisäksi käytettyjä vaunuja. Siellä 2-4vuotta vanhoja käytettyjä edgejä saa keskimäärin 250-300e.
kiitos tiedosta:)

Jos vielä edgejä etsiskelet niin mulla olis 2008 edget (sport-rungolla) todella hyvin pidetty ja aina sisällä säilytetty platina-väriset myytävänä. 500e niistä haluaisin, mukaan saa emmaljungan päivänvarjon ja seisomalauta-adapterin. jos olet kiinnostunut niin laita viestiä tiutiu@hotmail.com

k
Alkuperäinen kirjoittaja heps:
kiitos tiedosta:)
Just sitä tarkoitan. Siellä on aika usein Edgejä, kuten muitaki Emmaljungan vaunuja myynnissä käytettynä. Ne on pestyjä ja hyväkuntoisia mitä heillä on ja kohtuuhintaan.

Yhteistyössä