Onko liikaa jos maksan 2005vuoden emmaljunga edgeistä 400euroa??

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä myin kylläkin city crossit kaikilla ( koppa, duopussi, varjo, laukku ) niin 340e ja vm. oli 2006 käyttöönotto 2007. Että aika lähellä neljää sataa, mut vähän kyl tinkisin. Ja riippuu mitä mukana.

Saija
Aivan liikaa hintaa! En missään nimessä maksaisi viisi vuotta vanhoista vaunuista tuota hintaa. Vaikka olisivat "vähän käytetyt". Vähän laitat lisää ja saat aivan uudet tuliterät vaunut!

km
Tota mä en käsitä millään ku on ihmisiä, joiden mielestä monta vuotta vanhasta ja käytetystä tavarasta pitäis saada rahaa melkein yhtä paljon kuin uudesta. Käytetty on aina käytetty.

Saija
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Tota mä en käsitä millään ku on ihmisiä, joiden mielestä monta vuotta vanhasta ja käytetystä tavarasta pitäis saada rahaa melkein yhtä paljon kuin uudesta. Käytetty on aina käytetty.
Samaa mieltä! Tuotteen arvo laskee jo siinä vaiheessa kun kärräät sen liikkeestä kotiin. Joku järki pitäisi olla noissa hinnoitteluissa! Itse en vuoden 2005 vaunuista kehtaisi pyytää kun maksimissaan 150e, jos olisivat hyvässä kunnossa.

k
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos teille,jätän ne ostamatta:)!Mitähän noi edget maksaa ihan uutena??
Riippuu paikasta ja siitä onko alennusta. Edellisvuoden värejä jos on jäljellä niin voi saada halvallakin (550e esim). Mistä päin olet kotoisin? seinäjoella on lastentarvikeliike, joka myy uusien lisäksi käytettyjä vaunuja. Siellä 2-4vuotta vanhoja käytettyjä edgejä saa keskimäärin 250-300e.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos teille,jätän ne ostamatta:)!Mitähän noi edget maksaa ihan uutena??
Riippuu paikasta ja siitä onko alennusta. Edellisvuoden värejä jos on jäljellä niin voi saada halvallakin (550e esim). Mistä päin olet kotoisin? seinäjoella on lastentarvikeliike, joka myy uusien lisäksi käytettyjä vaunuja. Siellä 2-4vuotta vanhoja käytettyjä edgejä saa keskimäärin 250-300e.
Minkä niminen liike se on?Vois käydä siellä:)

Yhteistyössä