Onko liian usein jos kotiäiti käy viihteellä joka toinen viikonloppu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirppe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en voi tajuta miksi puhutte että lapsi on isällään HOIDOSSA! Mitä helvettiä suoraan sanottuna. Sanotteko samoin että kun lapsi ei ole isällään ja on äidin kanssa niin onko se sillon HOIDOSSA?! Ei. Lapsi on hoidossa sillon kun on jollain muulla kuin omalla vanhemmallaan!

Ja ap:n kysymykseen.. Mielestäni käyt liian usein. 1krt/2kk on vielä ok, mutta muuten ei. Paitsi esim. jos lapsi olisi muutenkin isällään joka toinen viikonloppu, niin sillon äiti toki saa tehdä ihan mitä huvittaa..

Me käydään ehkä 2krt / vuosi jossain. Ja jos menisin useammin, niin lapset eivät olisi isällä hoidossa vaan isän kanssa kotona.

Riippuu mitä on viihde tässä tapauksessa. Joka toinen viikonloppu kännit on vähän liikaa mielestäni. Joka toinen viikonloppu leffassa, tanssimassa, matseissa, kavereiden kanssa syömässä , teatterissa, salilla , taidenäyttelyissä... on normaalia.
Jokainen itse tietää mikä on liikaa, niin myös ap.

ap vastaa.
Mies ei ole töissä tällä hetkellä, mulla on perhekeskeistä aikaa KAIKKI paitsi se joka toinen perjantai tai lauantai. Niin jotenkin kaipaan edes hetkeksi irtioton tästä kotiympyrästä.
Mulla ei ole edes harrastuksia, vaikka tarvitsisi varmaan keksiä jotain muuta kuin tämä kun kerran näin moni sitä mieltä että liian usein käyn.
Rokista pidän kyllä myönnettävä :-) Juon yleensä niin että krapulaa ei aamulla ole juurikaan.
Lapsia on kaksi ja eri isät. Häpeän :-/

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
ap vastaa.
Mies ei ole töissä tällä hetkellä, mulla on perhekeskeistä aikaa KAIKKI paitsi se joka toinen perjantai tai lauantai. Niin jotenkin kaipaan edes hetkeksi irtioton tästä kotiympyrästä.
Mulla ei ole edes harrastuksia, vaikka tarvitsisi varmaan keksiä jotain muuta kuin tämä kun kerran näin moni sitä mieltä että liian usein käyn.
Rokista pidän kyllä myönnettävä :-) Juon yleensä niin että krapulaa ei aamulla ole juurikaan.

Tuo on mielestäni eri asia kun kerta perheellä on noin paljon yhteistä aikaa. Tosin kyllä suosittelisin miettimään niitä harrastuksia vähän muultakin alueelta, voisivat olla terveellisempi, piristävämpiä ja kehittävämpiäkin. =)

Minulle tuo määrä olisi ihan liian usein. Eieieiei... Kyllä sitä on remuttu baareissa ennen lapsia, nyt "kyhnytetään" niiden kanssa kotona. Mä saan virtaa niiden kanssa olosta, ei mun tarvitse mennä "lataamaan akkuja" ja dokaamaan. Enemmän se rasittaa kuin lasten kanssa oleminen. Näen kavereita muutenkin kuin baarissa, ollaan monta kertaa viikossa menossa ja tulossa milloin mistäkin. Toki minäkin viihteellä käyn, mutta harvoin.

Eipä oma äitinikään missään rimpsareissuilla joka toinen viikonloppu käynyt ja hyvä niin :heart:.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
ap vastaa.

No tällä palstalla tietysti monet tuomitsevat kun eivät osaa asettua toisen ihmisen asemaan ja vielä enemmän tuomiota tulee kun luulevat että elämäsi on yhtä viihdettä. Jos otat pullon pari sidukkaa eikä kyse ole siis mistään kännimenosta niin eihän tuossa ole mitään pahaa. Lapsetkaan eivät kärsi.
Saat siunaukseni, myös kahden lapsen suhteen vaikka heillä on eri isät :-))