Onko liian tyttömäinen pipo?

• Viestiketjun aloittaja pojalle
  • Ensimmäinen viesti
pojalle
http://www.hoplaa.fi/itemimg/b0986.jpg

Olisko toi liian tyttömäinen pojalle? Asuna ruskee T2H plain rain ja reiman minitec tollaset lilat käsineet ja pipo nyt siis puuttuu...

ap
Niin no mä mietin lähinnä ku ~1v pojalle tulis, et ei oo kiva jos kaikki katsoo tytöksi. Toi pipon malli tai printti ku olis eri niin mun mielestä kyllä värinä menis mut jos toi on sit tosiaan aika tyttö.. Mut ton väriset käsineet siis on pojalle jo ja sopii mun mielestä hyvin tohon ruskeaan pukuun... Jostain ku tosiaa pipon löytäis... Ehkä sit jos turkoosi sopis lilan kans...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja :):
mun mielestä liian tyttömäinen, miksi lilat reimatecit? miksei vaikka limet hanskat ja lime pipo? =)
Mä tykkäsin noista tumman violeteista ku oli niin pirteät:) Limet oli loppu meidän koossa ja muutenkin kun viime talvi meni kokonaan limen väreissä, niin kyllästyttää. Toisena värinä on turkoosi.

hei
Jos ite tykkäät, niin osta ihmeessä. On sitä aikuisilla miehilläkin vaaleanpunaisia vaatteita, niin miksi ei pojalla voisi olla violettia pipoa? Lasten vaatteeet on muutenkin liikaa värikoodattuja.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Jos ite tykkäät, niin osta ihmeessä. On sitä aikuisilla miehilläkin vaaleanpunaisia vaatteita, niin miksi ei pojalla voisi olla violettia pipoa? Lasten vaatteeet on muutenkin liikaa värikoodattuja.
mun mielestä tossa ei ole väri se juttu vaan toi printti tekee siitä ihan tyttöjen pipon.
harva aikuinen mieskään pukis sitä vaaleanpunasta paitaa,jos siinä olisi kaksi perhosta ja sydän ja pari pikkutimanttia vielä perhosten tuntosarvissa ;)

vieras
Mun mielestäni on hieman tyttömäisen näköinen pipo, muttei niin tyttömäinen, ettei voisi pojalle laittaa.

Ennen kuin sain lapsen, ei olisi tullut mieleenkään, että violetti/lila olisi jotenkin tyttöjen väri.

vieras
Mun mielestä ei vuoden ikäiselle ole niin vaarallista, vaikka joku tytöksi luulisikin. Ei sitä voi estää kuitenkaan kokonaan. Mäkin olen kutsunut tytöksi poikaa, joka oli puettu kiireestä kantapäähän sinisiin poikien vaatteisiin. Se vaan näytti jotenkin tytöltä ensivilkaisulla.

tai..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olisko tälläinen violetti sitten enemmän unisex: http://www.reima.fi/fi/mallisto/marmara/colour/
Tosin en tiedä mistä tollaisen löytäisi :(
Ompele siihen kuvan päälle joku poikamaisempi kuva päälle! Käsityöliikkeissä on vaikka minkälaisia..

vv
Printti on ehkä tyttömäinen, tosin ihan pienelle pojalle (alle 3- vuotiaalle) käy tuokin ihan hyvin. Pipo sinällään ja väri sen sijaan sopii hyvin pojallekin. Sinuna ostaisin tuon ja jos tuntuu siltä, niin laittaisin jonkun isto merkin tuon painatuksen päälle. Tuo kuva on niin pieni, että siihen saa helposti jonkin silityskuvan tai vaikka heijastinkankaasta jonkun uuden päälle peitoksi.

joo
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Printti on ehkä tyttömäinen, tosin ihan pienelle pojalle (alle 3- vuotiaalle) käy tuokin ihan hyvin. Pipo sinällään ja väri sen sijaan sopii hyvin pojallekin. Sinuna ostaisin tuon ja jos tuntuu siltä, niin laittaisin jonkun isto merkin tuon painatuksen päälle. Tuo kuva on niin pieni, että siihen saa helposti jonkin silityskuvan tai vaikka heijastinkankaasta jonkun uuden päälle peitoksi.
peesi tälle

Yhteistyössä