onko liian tylyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja e
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

e

Vieras
Mitä mieltä olette, voinko irtisanoutua työpaikastani sähköpostitse? Olen pitkällä sairauslomalla, joten irtisanomisaikakin kuluisi saikun aikana, eikä minulla ole pakko siis käydä välillä töissä.

Inhoan koko paikkaa, eikä voisi vähempää kiinnostaa olla enempää tekemisissä sinne suuntaan kuin on pakko.

Alkuperäinen kirjoittaja kuula:
Kyllä mun mielestä tuollaiset asiat pitää hoitaa naamatusten.

No periaatteessa olen itsekin samaa mieltä, mutta tiedän, että alkaisin vain itkemään ko. tilanteessa, enkä halua näyttää niille kuinka heikko olen.

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Irtisanoutumisilmoitus pitää toimittaa kirjallisena allekirjoituksella varustettuna. Kannattaa ottaa selvää, miten lomat yms edut menee jos saikulta eroat.

Niin joo tätä ajattelinkin, että eka laittaisin sähköpostilla tiedoksi ja postissa virallisen allekirjoitetun paperin..

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Mitä mieltä olette, voinko irtisanoutua työpaikastani sähköpostitse? Olen pitkällä sairauslomalla, joten irtisanomisaikakin kuluisi saikun aikana, eikä minulla ole pakko siis käydä välillä töissä.

Inhoan koko paikkaa, eikä voisi vähempää kiinnostaa olla enempää tekemisissä sinne suuntaan kuin on pakko.

Mä otin aikoinaan yhdestä paskaduunista loparit ilmoittamalla vain kusipääpomolle txt-viestillä ja palkanlaskijalle soitin ja pyysin panemaan sentit jonoon. Ihan hyvin voi laittaa meilillä.

Alkuperäinen kirjoittaja e:

Mä otin aikoinaan yhdestä paskaduunista loparit ilmoittamalla vain kusipääpomolle txt-viestillä ja palkanlaskijalle soitin ja pyysin panemaan sentit jonoon. Ihan hyvin voi laittaa meilillä.

Yhteistyössä