onko liian näkyvää jos laitan kiroileva siili paidan päälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiroileva siili"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kiroileva siili"

Vieras
jossa lukee"mää ajattelen sitä koko ajan" ja tapaan erään miehen se päälläni. Kun tilanne on se et mä oikeesti ajttelen sitä paljon mutta se nyt tuskin mua muutakuin siinä mielessä et sais pesää. Lukeekohan se sit sen niin et ajattelen sitä kokoajan tai et ajattelen seksiä kokoajan?
Eikä meillä tule suhdetta olemaan tuskin koskaan,seksiä vois olla jos uskallan siihen lähteä kun kuitenkin olen erittäin ihastunut.
En kaipaa nyt mitään moraalisaarnoja tai mitään,tiedän et voin satuttaa itteeni jos lähen siihen leikkiin,eihän se kannata tiedän sen.Joten keskitytään vaan tohon paita kysymykseen.

En sano muuta kuin että ne kiroileva siili-paidat on sopivia yöpaidoiks mutta yleiseen käyttöön hiton noloja ja ei ainaksan treffeille! Tyylitajuinen mies luikkii karkuun jo ennenkö ehit sitä ees näkemään...

• Tykkää
Reactions: as if
Luultavasti mies ajattelee vain, että "tuollainen huumoripaita sulla; aika lapsellinen". Tuskin hän paitaa itseensä liittää millään tavoin.

Mulla on yksi kiroileva siili -paita, mutta en käytä sitä julkisilla paikoilla.

mä tykkään kiroilevasta siilistä,eikä mulla ole kuin kaksi t-paitaa,lähinnä kotona käytän.En mä nyt ehkä treffeille laittas,siis oikeille mut eihän ton tyypin kans ees olis oikeita treffejä,tuskin koskaan.

[QUOTE="vieras";26187665]No tuota. Kun tapaan ihmisen, toivoisin että hän voisi viestiä minulle asioita muutenkin kuin t-paitansa tekstillä.

Vähän noloa hei ja teiniäkin.[/QUOTE]

No en laita päälleni:) mut kotona käytän.

[QUOTE="kiroileva siili";26187582]jossa lukee"mää ajattelen sitä koko ajan" ja tapaan erään miehen se päälläni. Kun tilanne on se et mä oikeesti ajttelen sitä paljon mutta se nyt tuskin mua muutakuin siinä mielessä et sais pesää. Lukeekohan se sit sen niin et ajattelen sitä kokoajan tai et ajattelen seksiä kokoajan?
Eikä meillä tule suhdetta olemaan tuskin koskaan,seksiä vois olla jos uskallan siihen lähteä kun kuitenkin olen erittäin ihastunut.
En kaipaa nyt mitään moraalisaarnoja tai mitään,tiedän et voin satuttaa itteeni jos lähen siihen leikkiin,eihän se kannata tiedän sen.Joten keskitytään vaan tohon paita kysymykseen.[/QUOTE]

Ja siihen joku hyvä teksti vaikka :Perkelettäkö siinä toljotat :)

Yhteistyössä