Onko liian imelää/vakavaa jos laitan tekstarin jossa lukee että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietinkö liikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietinkö liikaa

Vieras
"hei muru. halusin vaan kertoa, että sä oot muuttanut mun sydämeen asumaan.. ;) "

Ja kun kyseessä kuitenkin vasta nettituttavuus, ekat treffit edessä, mutta kun mä oon tainnut ihastua. Ja se mies on ihastunut myös muhun. Onko tuo ylläoleva viesti liian vakavaa jo tässä kohtaa, vai onko se ihan söpö ja viaton? En mä nyt haluaisi mitään paniikkiakaan aiheuttaa. Enkä todellakaan mitään rakkautta tässä vaiheessa vannoa, kun vasta ihastuneita ollaan.

Mä en laittais, ette ole siis tavanneet vielä? Riippuu tietty mitä ootte jutelleet jne.. :whistle: Mitäs sit jos mies ei olekaan sellainen kuin kuvittelit? Onnea treffeille, milloin ne on?=)

No niin mä aattelinkin, että taitaa olla huono idea. Vaikka ollaan me hempeilty jo vähän muutenkin.
Ja sinä siellä, oletko sä sitä mieltä, että hempeily ja kauniit sanat kuuluu vain teineille? Surullista.

Mä en laittais, ette ole siis tavanneet vielä? Riippuu tietty mitä ootte jutelleet jne.. :whistle: Mitäs sit jos mies ei olekaan sellainen kuin kuvittelit? Onnea treffeille, milloin ne on?=)

Sunnuntaina nähdään :)
Ollaan me tosiaan jo juteltu kaikenlaista, ja oon saanut kuulla olevani ihana ja kaunis ja tuon miehen ajatuksissa paljon. No, ehkä mä pidättelen itteeni vielä. Nuo lähestyvät treffit ja yölliset maratonpuhelut on tainneet vaan sekottaa mun pääni..

Älä laita ennen kuin olette tavanneet. Itselläni oli aikoinaan vastaava tilanne, olin aivan sekaisin miehestä pelkän nettijuttelun jälkeen. Tapaaminen oli kauhea, mies oli oksettava. Se päättyi siihen.

Kyllä, mietit liikaa. Eihän sun tarvitse kaikkia sanomisiasi ja tekemisiäsi tarkistaa ensin toisilta (ventovierailta) ihmisiltä! Tee niin kuin oma järki/sydän sanoo, ts. ole oma itsesi.
Kun nyt kuitenkin kerran kysyit, sanon että kyllä, musta tuo kuulostaa yli-imelältä :) Vaan kukapa sen tietää, se mieshän vois pitää tuollaista viestiä ihan hauskana.

Mä jos saisin tuollaisen viestin ennen ekoja treffejä, vaikka olisin kuinka ihastunut, juoksisin karkuun ja kovaa. Ei tulis treffejä kun toinen osoittais jo etukäteen haluavansa liimautua.

Mä suosittelen keskustelua niin,että webbikamera on auki, eli niin,että näet millaisen ihmisen kanssa olet tekemisissä. Siis alkuun. Toki tapaaminenkin on ok, mutta mä haluaisin nähdä ensin livekuvaa ennen kuin tapaan.
Urbaanilegenda kertoo parikymppisestä tytöstä joka meni tapaamaan itseään muutaman vuoden vanhempaa miestä - ja tapaamispaikalla olikin tytön isä. Suuressa maailmassa nettitreffeille päätyi aviopari - erohan siitä seurasi. :D

Tosin mun omassa elämässä ihminen, johon tutustuin netissä ja ihastuin ennen ensimmäistä tapaamista osoittautui mun elämäni suurimmaksi rakkaudeksi. Ja näistä tunteista puhuttiin jo ennen tapaamista (välimatkaa lähes 400km), tapaaminen vain todensi sen, mikä jo tiedettiin.
Me kuulutaan yhteen.
Aikaa on mennyt yli 5 vuotta, ja edelleenkin rakkauden tunne on yhtä vahva, ellei vahvempi, kuin silloin kun tutustuttiin.

Alkuperäinen kirjoittaja mietinkö liikaa;23442542:
Kerrotko tuosta lisää? Mä tartten kauhujuttuja hirveistä treffeistä, että pysyn maanpinnalla..

En ole vv, mutta voin kertoa erään kokemuksen sivusta läheltä seuranneena.

Kaverini, silloinen kämppikseni, löysi netistä miehen, joka vaikutti niiiin ihanalta. He tapasivat, ja mies osoittautui oksettavaksi. Esim. netissä mukavalta tuntunut ylistäminen oli kasvotusten lipevää ja kornia. Anyhoo, kaverini ilmoitti tyypille, ettei halua enää tavata. Tyyppi otti selvää, missä kaverini asui, ja päivysti KOKO KESÄN autossaan talomme edessä ja soitti heti, kun tulimme yöllä baarista kotiin jne. Lopulta marssin erään kerran autolle ja sanoin, että ilmoitan poliisille, jos hän ei jätä kaveriani rauhaan. Todella epämiellyttävä kokemus.

Ollaan me tästä puhuttu, kumpikin tietää toistensa tunteet, sen että ollaan ihastuttu toisiimme jo nyt. Vaikka se tuntuu järjenvastaiselta. Ja että toisen luo on iso ikävä, vaikka ei olla edes tavattu vielä.
Mä tiedän, että mies on sitä mitä on sanonut olevansakin, mä tiedän sen oikeen nimen ja numeron ja osoitteenkin jo, samoin kaikenlaista muuta mitä se on kertonut itsestään. Mä tiedän, että mies on ollut ihan rehellinen ainakin tähän saakka, ja on ollut sanojensa mittainen. Voitte uskoa, että mä jos joku olen epäluuloinen ja vainoharhainen miesten suhteen, ja haistan jo kaukaa jos joku juttu ei oo sitä miltä näyttää. Mut tän miehen kanssa ei oo mitkään hälärit soineet kertaakaan, vaan mies on osoittanut olevansa luottamuksen arvoinen. Ainakin tähän saakka. Ja kummallakaan ei ole enää deittiprofiileja missään, mies poisti omansa jo paljon ennen kuin mä omani.

Ei ollut oikein minunkaan makuun tuo viesti ;) Mutta jos jotain haluat laittaa, niin miten olisi joku vähän neutraalimpi jossa kerrot että odotat teidän tapaamista tai "olispa jo lauantai =)" tms.

Tuli vielä mieleen, että nythän sä et enää muutenkaan voi lähettää tuota viestiä... Mieti nyt - mitä jos se ihastuksesi palstailee täällä :D Sehän saattaa olla vaikka Dechs... tai Majuri!!!

Ite odotin kovasti treffejä netissä tapaamani miehen kanssa. Oltiin juteltu ja keskusteltu paljon, vaihdeltu kuvia. Päällimmäinen ajatus oli, etten ansaitse noin ihanaa miestä.

Sitten kun tavattiin, jaiks! Mies ihastui, minä en!

Yhteistyössä