Nikander
Näin vain ton sen uuden videon ja herättää ristiriitaisia tunteita kun kroppa on naismainen mutta vääntää turpaansa kuin jätkä??
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Pitäskö sen olla jompikumpi vai?
En ole videota nähnyt, mutta tykkään Marikon ulkonäöstä.Alkuperäinen kirjoittaja Nikander:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Pitäskö sen olla jompikumpi vai?
Ihan saat sanoa oman kommenttisi ja käyttää järkeäsi!
Kauhean jaloa sulta.Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:No mä en oo uutta videoo nähny, mut ei IKINÄ ole tykännyt hänen naamastaan. On vaikeasti katsottava...
Mutta vaikuttaa ihan kivalta tyypiltä, että en naaman perusteella kuitenkaan tuomitse.
eiks ookki. mä sanoin rehellisen mielipiteeni.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Kauhean jaloa sulta.Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:No mä en oo uutta videoo nähny, mut ei IKINÄ ole tykännyt hänen naamastaan. On vaikeasti katsottava...
Mutta vaikuttaa ihan kivalta tyypiltä, että en naaman perusteella kuitenkaan tuomitse.
AI ettet naaman perusteella kuitenkaan tuomitse ihmistä? Onko se mielipide?Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:eiks ookki. mä sanoin rehellisen mielipiteeni.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Kauhean jaloa sulta.Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:No mä en oo uutta videoo nähny, mut ei IKINÄ ole tykännyt hänen naamastaan. On vaikeasti katsottava...
Ei vaa.. valehtelin. Mä kyl tuomitsen. ei mul oo rumii ihmisii ympärillä. ku en voi olla niitten kaa tekemisis.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:AI ettet naaman perusteella kuitenkaan tuomitse ihmistä? Onko se mielipide?Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:eiks ookki. mä sanoin rehellisen mielipiteeni.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Kauhean jaloa sulta.Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:No mä en oo uutta videoo nähny, mut ei IKINÄ ole tykännyt hänen naamastaan. On vaikeasti katsottava...
:flower: Onnea.Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:Ei vaa.. valehtelin. Mä kyl tuomitsen. ei mul oo rumii ihmisii ympärillä. ku en voi olla niitten kaa tekemisis.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:AI ettet naaman perusteella kuitenkaan tuomitse ihmistä? Onko se mielipide?Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:eiks ookki. mä sanoin rehellisen mielipiteeni.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Kauhean jaloa sulta.Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:No mä en oo uutta videoo nähny, mut ei IKINÄ ole tykännyt hänen naamastaan. On vaikeasti katsottava...