Onko lastasi tai sua haukuttu NUTCASE-pipon vuoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nutcase"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nutcase"

Vieras
Meillä on nyt 2 nutcase-pipoa ja ne ois hyviä kevätpipoja, mutta onko vaarana että lapsi saa "hullun leiman" jos käyttää sellasta? Kyllähän moni ala-asteelainenkin jo tietää mitä nutcase on suomeks.

[QUOTE="viivi";23409698]Purat sen tekstin pois piposta niin on iha tavallinen musta hattu.[/QUOTE]

Hattu? Miten siitä hattu tulee kun tekstin poistaa. En kai mä nyt muutenkaan sitä tekstiä ala repiin siitä pois.

Miksi ihmeessä et ala repiä tekstiä pois? Ei sitä pipoa turmella tarvitse, tuollaiset brodeeraukset ovat toki vähän työläitä purkaa varsinkin neuleesta, mutta eivät kuitenkaan ihan mahdottomia.

Ja on ihan mahdotonta arvioida kiusataanko tuon Nutcase -tekstin takia vai ei. Joskus tuo kiusatuksi tuleminen on kiinni niin pienistä asioista, eikä sitä juuri koskaan voi ainakaan vaatevalinnoilla ennaltaehkäistä.

Noitahan on vähän kaikilla, en mä ole huomannut, että ketään niiden takia kiusattaisiin.

Saako noita muuten jostain kylkiäisenä, kun niitä niin monilla erilaisilla ihmisillä näkee?

[QUOTE="Vieras";23410377]Ei helvetti. Osta joku muunmoinen pipo niin ei tarvii vaivata päätä.[/QUOTE]

Niinpä, joku perus musta pipo ei maksa ku pari egee mut parempi se on ku joku suklaapatukan kylkiäinen, jossa lukee nutcase ja joita näkee yleensä joillakin juopoilla/köyhillä....

Mä en ymmärrä lapsilla noita " hauskoja " tekstipipoja/ paitoja, kuten: maanvaiva, riesa, pahnanpohjimmainen :snotty:
Aikuinen toki laittakoon mitä vaan- lähinnä spurguilla olen nähnyt tuota nutcase- pipoa.

Jos lasta muutenkin kiusataan niin tuosta saadaan lisää aihetta, mutta tuskin kiusaaminen lähtee tuollaisesta liikkeelle. Snickers ja "nut case" on taas pian esillä kun lätkän mm alkaa

Taas tyypillistä palstaa. Leimataan ihan normaalin näköinen pipo ties miksi. Minulla on noita ollut ja eikä mitään pahaa sanottavaa, en ole tosin kovin usein käyttänyt.

[QUOTE="nutcase";23410926]Miksi laitoit pesuun jos ei oltu edes pidetty?

Meillä ainakin on tapana pestä uudet vaatteet niissä olevien suoja- ym. aineiden takia.

Jättäisin tuollaiset pipot mökkipipoiksi.

[QUOTE="Riina";23411113][QUOTE="nutcase";23410926]Miksi laitoit pesuun jos ei oltu edes pidetty?

Meillä ainakin on tapana pestä uudet vaatteet niissä olevien suoja- ym. aineiden takia.

Jättäisin tuollaiset pipot mökkipipoiksi.[/QUOTE]

Eli sun mielestä mun lasta kiusataan tai muita jotka vetää tuommosen päähän?

Sanoisin, päinvastoin. Kansan syvät rivit osoittavat nutcasen olevan nimenomaan kiusaajien ja eliitin tunnusmerkki, huomatkaa toisiksiylin kommentti: "...jos kaikilla ei oo jtn nutcase pipoa, ni heti on kauhee mollaus päällä, et hei miks sull ei oo tälläs pipoo, sä oot iha tyhmä tmv. Sitä paitti se nutcase pipo on iha peestä"
http://www.hauva.com/forum/index.php?topic=1242.175%3Bwap2

[QUOTE="nutcase";23409658]Meillä on nyt 2 nutcase-pipoa ja ne ois hyviä kevätpipoja, mutta onko vaarana että lapsi saa "hullun leiman" jos käyttää sellasta? Kyllähän moni ala-asteelainenkin jo tietää mitä nutcase on suomeks.[/QUOTE]

Terve!! Itelläni on meneillää vähän samanlainen ongelma, mut mun lapsen pipossa lukee SEINÄHULLU. Pipo oli ensin hauska vitsi, mut nyt siitä on tullut sanomista lapsen koulukavereilta. Kiinnostais tietää, et oliks sulla lopulta rohkeutta pukee nutcaset lastes päihin? Ja pysykö lämpiminä, tai et millasta laatua?

Ja sit viel nimimerkille Pähkinäkori, toihan se munkin ongelma nyt täs on, alunperinhän tää pipo ostettiin ettei mollaust tapahtuis, mut ilmeisest aika h-tajuttomii tyyppei nää mun lapsen "kaverit"

Mua harmittaa, etten tullut niitä patukoita ostaneeksi, kun noita jaettiin.
Olisi sopinut mt-ongelmaiselle oikein hyvin. Oliks se niin, että se mentalwearkin on lopettanut? No eipä ihme, kun tämä junttikansa on niin olevinaan, ja pelkää kaikkia tekstipaitoja, eivätkä tainneet toimia halutulla tavalla, siis hälventääkseen ennakkoluuloja ja häpeää.

Yhteistyössä