P
"poikia3"
Vieras
Itse tiedän ainakin yhden eroperheen jossa onnistui,riippunee siis kunnista.
Ja minä tiedän ainakin yhden eroperheen, jossa ei onnistunut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse tiedän ainakin yhden eroperheen jossa onnistui,riippunee siis kunnista.
Voi hyvänen aika, siis viikot toisessa kodissa ja viikonloput toisessa kodissa!? Kyllä minä nyt yritän hakea mahdollisuutta siihen että saisin viettää enemmän aikaa lapseni kanssa, ilman että on aivan kauhea rumba hoitoon viemisen kanssa! Minä olen tässä se etävanhempi.. Työpaikan ja nykyisen päiväkodin välillä on noin 10 km matkaa. Uuden kotini ja päiväkodin välillä on n. 15 km matkaa. Lapsen päiväkoti päivät venyisivät kauhean pitkiksi...Jos saisin lapselle paikan päiväkodista jota ajattelin, niin siellä olisi lapselle jo valmiiksi kavereita. Tämä kunta on yhdistynyt kunta, mutta vanhalla tavalla ovat eri paikkakuntia kyseessä. Tuon yhdistymisen takia koulukyytikin olisi mahdollinen, tai sitten koulukyytsäys menisi omasta pussista, mutta kuitenkin kuljetus olisi mahdollinen...
Mahdollista mutta lapsen kannalta kuulostaa todella jakomielitautisen rankalta![]()
silloinon päiväkodin suostuttava jos välimatkaa on paljon ettei pysty samassa päiväkodissa olemaan. Meillä aiankin sai lapset ola kumankin vanhemman kanssa, parempi ratkaisu tämä oli kuin se että isä ei olisi saanut tavata lapsiaan lainkaan. Kyllä sillä isälläkin on samanlainne oikeus lapsiinsa kuin äidillä, mikä etuoikeus vain äidillä on lapsiinsa. yhtä hyviä hoitajia ne monet isätkin on.
silloinon päiväkodin suostuttava jos välimatkaa on paljon ettei pysty samassa päiväkodissa olemaan. Meillä aiankin sai lapset ola kumankin vanhemman kanssa, parempi ratkaisu tämä oli kuin se että isä ei olisi saanut tavata lapsiaan lainkaan. Kyllä sillä isälläkin on samanlainne oikeus lapsiinsa kuin äidillä, mikä etuoikeus vain äidillä on lapsiinsa. yhtä hyviä hoitajia ne monet isätkin on.
Ei ole päiväkodin suostuttava. Eihän välttämättä edes päiväkotiin mahdu. Ja yksityiset voi ainakin vaikuttaa tähän asiaan. Kunnallisesta en tiedä, mutta toivon todella, että kaikkiin vanhempien oikkuihin ei suostuta
Minä olen nyt huono vanhempi kun haluan viettää enemmän aikaa lapseni kanssa!? Valitettavasti minä saan olla vain max 2 päivää viikossa lapseni kanssa, ei ole mahdollisuuksia työn takia! Jos saisin lapsen toiseen päiväkotiin silloin kun on minulla, minulla olisi myös mahdollisuus hakea lapseni tarhasta! Isä ei ole muuttamassa lähemmäs, hänellä on talo, jota ei aio myydä, sukutila.. En haluaisi myöskään rasittaa nykyistäni lapsen hakemisesta ja viemisestä tarhaan. Katsoo sitten myöhemmin jos isketään nimet samaan oveen nykyisen kanssa että mitä tehdään lasten kanssa, kuka hakee ja kuka vie. Mahtavaa olisi jos minun ja nykyisen mieheni lapset saisivat olla aina silloin yhdessä kun lapset ovat meillä, että olisi koko kööri kasassa, ilman että sieltä puuttuisi ketään..
Minä olen nyt huono vanhempi kun haluan viettää enemmän aikaa lapseni kanssa!?.