onko lapsellani maitoallergia?

Piereskelee todella kovasti ja yöllä käy itkemään ja paukuttelee paljon.. päivisin ei kyllä ole sen oloinen, että koskisi, mutta yöt ovat meillä hulinaa.. viime yönäkin valottiin puolee neljää kahestatoista -.- olin itse todella väsy.. Kakka on kyllä normaalia hänellä. Ostin nyt kaupasta laktoositonta maitojuomaa ja testaan sitä, kohan nyt tulee isältään poijes, käskin kyllä lapsen isänkii ostamaa sitä tänään.
 
mi
Jos lapsellasi on maitoallergia laktoositon maito ei auta. Minulla on itselläni ollut pienenä maitoallergia jouduin kuulemman juomaan soijamaitoa. Laktoosi-intoleranssiin auttaa tuo laktoositon maito.. Kokeileppa pari viikkoa ihan täysin maidotonta ruokavaliota ..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Jos lapsellasi on maitoallergia laktoositon maito ei auta. Minulla on itselläni ollut pienenä maitoallergia jouduin kuulemman juomaan soijamaitoa. Laktoosi-intoleranssiin auttaa tuo laktoositon maito.. Kokeileppa pari viikkoa ihan täysin maidotonta ruokavaliota ..
en viitsisi 1,6 veeltä ottaa maitoo kokonaa pois :eek: maitoa hän osaa vaatia, iltamaito on esim todella tärkee puuron kans..
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Jos lapsellasi on maitoallergia laktoositon maito ei auta. Minulla on itselläni ollut pienenä maitoallergia jouduin kuulemman juomaan soijamaitoa. Laktoosi-intoleranssiin auttaa tuo laktoositon maito.. Kokeileppa pari viikkoa ihan täysin maidotonta ruokavaliota ..
tuossa jotain neuvon tynkää:D
 
Tuo piereskely ja yövalvominen kuulostaa kyllä samalta kuin meillä oli ennen kuin todettiin maitoallergia.. Tosin meillä oli mahakin jatkuvasti rällillä ja se haju oli jotain aivan hirveää :$
Onko maha turvoksissa?
 
mi
Alkuperäinen kirjoittaja Härski Kottarainen:
Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Jos lapsellasi on maitoallergia laktoositon maito ei auta. Minulla on itselläni ollut pienenä maitoallergia jouduin kuulemman juomaan soijamaitoa. Laktoosi-intoleranssiin auttaa tuo laktoositon maito.. Kokeileppa pari viikkoa ihan täysin maidotonta ruokavaliota ..
en viitsisi 1,6 veeltä ottaa maitoo kokonaa pois :eek: maitoa hän osaa vaatia, iltamaito on esim todella tärkee puuron kans..
kaupassa myydä kaura-, riisi- ja soijamaitoa, kokeileppa niitä:D
 
minni
Alkuperäinen kirjoittaja Härski Kottarainen:
oookeij :) mihin tuo maito auttais jos auttaa? millasia ongelmia on jos on normi maidolle allergine ja mitä sitten ostan? auttakee äippää ongelmas :) :ashamed:
Maitoallergikko ei saa juoda eikä syödä mitään, missä maitoproteiinia.

Eli juomana käy esim. riisi-, kaura-, tai soijamaito. Hyvin tarkka pitää olla, mitä lapselleen sitten antaa, jos päättää maidottomalle kuurille ruveta. Muuten se tarkkailu ja seuranta ei auta, jos antaa esim. keksiä tai juustoa. Myös naudanlihaa ei saa antaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Alkuperäinen kirjoittaja Härski Kottarainen:
oookeij :) mihin tuo maito auttais jos auttaa? millasia ongelmia on jos on normi maidolle allergine ja mitä sitten ostan? auttakee äippää ongelmas :) :ashamed:
Maitoallergikko ei saa juoda eikä syödä mitään, missä maitoproteiinia.

Eli juomana käy esim. riisi-, kaura-, tai soijamaito. Hyvin tarkka pitää olla, mitä lapselleen sitten antaa, jos päättää maidottomalle kuurille ruveta. Muuten se tarkkailu ja seuranta ei auta, jos antaa esim. keksiä tai juustoa. Myös naudanlihaa ei saa antaa!
oho, ei naudanlihaa?? miten se vaikuttaa? voi että, täytyisi vissiin käydä netistä etsimässä tietoa, kohan jotekin saisin pojan olon paremmaks ja yöt mukavammaks. Eikä varmasti oo kiva piereskellä koko aikaa.
 

Yhteistyössä