H
Haisunäätäkö
Vieras
Eli, mulla on jo pari vuotta ollut ks ongelma. Mun isovarpaat haisee kaameelle!! Jos olen ilman sukkia, niin haju ei ole niin voimakas että se leijuisi ilmassa. Mutta, aina jos kosketan isovarpaan kynsiä..tai oikeastaan siitä sivusta niitä kynsivalleja, niin sormet alkaa haisemaan sellaiselle mädälle juustolle. Samoin kun leikkaan isovarpaan kynnet, niin ne kynnen palat haisee kamalalle. Mitään muita oireita ei ole. Kynnet ovat ulkoisesti siistit ja terveen näköiset. mitään kutinaa ei ole.
Mistähän tässä voisi olla kysymys?? Eikai nyt ole normaalia että pottuvarvas haisee tuollai??
sit joskus mulla on mennyt sinne isovarpaan kynnen alle, sinne sivuun, tummista sukista hieman nöyhtää, ja sitä kun otan sieltä pois, kynsisaksen toisella terällä, niin saksetkin alkaa haista kamalalta. Hyi helvatti! Kaikki pitää aina pestä ja desinfioida hyvin.
Mistähän tässä voisi olla kysymys?? Eikai nyt ole normaalia että pottuvarvas haisee tuollai??
sit joskus mulla on mennyt sinne isovarpaan kynnen alle, sinne sivuun, tummista sukista hieman nöyhtää, ja sitä kun otan sieltä pois, kynsisaksen toisella terällä, niin saksetkin alkaa haista kamalalta. Hyi helvatti! Kaikki pitää aina pestä ja desinfioida hyvin.