Onko kuukupeissa eroja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papan mamma

Aktiivinen jäsen
06.05.2006
5 194
0
36
Olen nyt ajatellut sellaisen hankkia tulevaa reissuamme silmällä pitäen ja muutenkin pitkään harkittuani. :D

Mutta onko niissä eroja? Ymmärrän, että koko eroja kyllä, mutta onko muita eroja? Millainen siis kannattaisi hankkia? Että osaisin sitä käyttääkin sitten... :ashamed:
Ja apteekistahan niitä ostetaan?

Mulla on se ööö kotimainen, mikäs se nyt olikaan nimeltää. Niin Lunettehan se...
Netistä ihan vaan tilasin ja enään en ilman osaisi olla...
Mukana on käyttöohjeet.

En kyllä tiedä onko niissä kovin eroja, kahta eri kokoa on saatavilla, ei synnyttäneille ja synnytäneille.

Viimeksi muokattu:
Kiitos.
Ootko kokenut helpoksi käytön?
Mä kun en ole edes tamponeja koskaan käyttänyt kokeilua enempää...

Yllättävän helppoa on ollut, toki välillä on ollut ohivuotoja, mutta opettelemalla ja käytökertojen lisääntyessä nuokin jää vähäisemmiksi.
Oon ollut uimassa niin hallissa kuin järvessäkin kupin kanssa ja hyvin on mennyt.

Mun mielestä on eroja. Mulla oli aikaisemmin.. öö joku toinen merkki, olisko ollut Diva tai joku muu vastaava, nyt on Lunette ja se on sen verran kurjemman tuntuinen, että käyttämättä on jäänyt. :( Jälkimmäinen on materiaaliltaan jotenkin kovempi ja jäykempi ja vaikea saada asettumaan kunnolla. Tämä on tietty vaan mun kokemukseni, mutta kuitenkin.

Mulla meni ekat kuukautiset harjoitellessa, lähinnä vaihtovälin pituutta joutuu miettimään.
Ja kerran mulla on kuppi livennyt otteesta kun olen ollut tyhjentämässä. Onneksi olin kotona.

Mutta pois en antaisi.

KAnnattaa enen kupin laittoa tunnustella missä ja missä asennossa oma kohdunsuu on. ja se kuppi pitää laitaa samaan asentoon niin ei tuu ohivuotoja. Tämän kun tajusin niin johan loppui ongelmat.

Yhteistyössä