Onko kuparikierukan kanssa todella tällaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninni72
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninni72

Uusi jäsen
29.10.2005
2
0
1
Minä sain joululahjaksi eli 23.12 kuparikierukan. Laitto meni tosi hyvin,ei sattunut tms. Pari ekaa vkoa meni myös hyvin,mutta sitten mies sanoi että langat tuntuvat!!! Eli oli peniksenpää jotenkin arka yhdynnän jälkeen,varsinkin eka kerran jälkeen...Toisen kerran jälkeen ehkä vähä parempi...?? Tilasin sit ajan lekuriin joka sanoi että langat niin lyhyet,että voi olla vaikeaa poistaa kierukkaa jos niitä vielä lyhentää ja joskus voi olla että oikein lyhyet langat pistelevät enemmän,saattaa olla että langat ajan myötä "kihartuvat" ja asettuvat jotenkin paremmin emättimeen. Sitten alkas tulla pientä vuotoa viime viikon maanataina eli vkoa aikaisemmin kuin olisi pitänyt tulla kk jota kesti torstaihin ja perjantaista lähtien on nyt sitte tullu reilusti joka päivä,eikä loppua näy?! Minä joka olen niin totunut niukkoihin kuukautisiin olen ihan järkyttyny tästä kk kestosta ja vuodon määrästä. Te kokeneemmat sisaret kertokaa omia kokemuksianne ja onko kaikki kääntyny vielä parempaan hankalan alun jälkeen vai onko minulla edesä kierukan poisto 3kk päästä ja taas ongelma että mikä ehkäisyksi?? Mies olisi valmis pistään piuhansa poikki,minä en ole vielä valmis luopumaan ajatuksesta saada 3 lapsi joskus...Vaikka mies ei halua ainakaan tällä hetkellä...

Yhteistyössä