Tänään päiväkodissa hoitotätin kanssa juttelin ja hän alkoi ensin kehumaan kuomakenkiä kuinka ne ovat parhaat mahdolliset ja sitten meidän lapsen vikingit ovat kuulema tiukat ja kyseli kokoa (ei kuulema tue lasta oppimaan itse pukemaan kenkiä) ja varret ovat liian lyhyet jne. Minusta kengät on sopivat mutta nilkan kohdalta suht napakat, ei kuitenkaan puristavat. Kasvuvaraa on noin 1cm.
Itse kun halusin nimenomaan gore-tex kängät jotka ovat tukevat. Kuomat on varmasti hyvät kengät mutta eivät silti pidä vettä tai ole niin tukevat pienelle kuin toivoisin.
Tuli vähän pahamieli, kun omasta mielestä olen pukenut lapseni ihan asiallisesti. : / Pitääkö minun nyt ostaa ne pari numeroa liian isot kuomat että tätillä on hyvä?
Itse kun halusin nimenomaan gore-tex kängät jotka ovat tukevat. Kuomat on varmasti hyvät kengät mutta eivät silti pidä vettä tai ole niin tukevat pienelle kuin toivoisin.
Tuli vähän pahamieli, kun omasta mielestä olen pukenut lapseni ihan asiallisesti. : / Pitääkö minun nyt ostaa ne pari numeroa liian isot kuomat että tätillä on hyvä?