Onko kumppanillasi hallussa sinusta otettuja alastonkuvia, tai sinulla hallussa kumppanin kuvia?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko kumppanillasi hallussa sinusta otettuja alastonkuvia? Tai onko sinulla hallussa kumppanisi alastonkuvia?

Jos on, mikä on kuvien käyttötarkoitus, ja mikä oli motiivi kuvien ottamiseen?
 
vierailija
Ex otti joskus mielijohteesta kuvan, kun tein saunan yhteydessä lumienkeleitä. Ei siis mitään erityistä motiivia. Nykyisestä kumppanista haluaisin alastonkuvan, vain ihaillakseni hänen kauneutttaan, kuten teen joka päivä seinällä oleville kuville, joissa hänellä on vaatteet päällä.
 
vierailija
Onko kumppanillasi hallussa sinusta otettuja alastonkuvia? Tai onko sinulla hallussa kumppanisi alastonkuvia?

Jos on, mikä on kuvien käyttötarkoitus, ja mikä oli motiivi kuvien ottamiseen?
On. Mieheni otti kuvia minusta niin, että pystyi katselemaan niitä silloin kun emme nähneet toisiamme pitkään aikaan. Oli tuolloin naimisissa edellisen vaimonsa kanssa. Meillä oli rinnakkaissuhde 10 vuotta ennen kun erosimme tahoillamme ja menimme sitten naimisiin.
 
vierailija
Minulla on kuva eksästä alasti makaamassa retkellä makuualustan päällä. Oltiin juuri pantu ja sen näkee kuvasta. Hän ei tiedä kuvasta enkä sitä koskaan näytä kenellekään.
 
vierailija
Hänellä ei minusta, me miehet tykätään enempi katsella kumppanista

On tosi paljon salarakkaasta, enimmäkseen kun hänellä on minimekko päällä ja korkkarit jalassa, joissain paljaat sääret, joissain mustat tai valkoiset stay-upit

sain juuri tuoreita kuvia kun hänellä on seksikäs minimaalinen musta sisäkköasu pitsikoristein

ne säärikuvat ovat kiihottavampia katsoa itse asiassa kuin alastonkuvat, tai pelkät tissikuvat. Hänellä on aivan upeat sääret 😍
On myös hänen luvallaan otettuja suikkari ja yhdyntävideoita. Nyt jo kiihotuin ja täytyykin katsoa niitä heti

seksimme on täydellistä, rakastan
 
Minulla on kuva eksästä alasti makaamassa retkellä makuualustan päällä. Oltiin juuri pantu ja sen näkee kuvasta. Hän ei tiedä kuvasta enkä sitä koskaan näytä kenellekään.
Minulla on pari alastonkuvat miehestäni kuten hänelläkin minusta.
Päätimme kerran että kumpikin saa näyttää yhdelle omalle kaverille toistemme alastonkuvat.
Tarkoituksena oli järjestää kumppanille oma kaveri seksikumppaniksi. Saimme itse järjestää toisillemme sokkotreffit jossa menisimme sänkyyn toistemme kaverin kanssa.
 
vierailija
Meillä tää on ihan perus-settiä. Molemmat pitää toisensa vartaloista ja toki kuvaamme myös meidän seksiä.
ei siinä ole mitään outoa tai pervoa jos on pitkä ja luottamuksellinen rakkaus suhde. <3 kaikki se vain plussaa, meillä täydellinen seksielämä.
 
Onko kumppanillasi hallussa sinusta otettuja alastonkuvia? Tai onko sinulla hallussa kumppanisi alastonkuvia?

Jos on, mikä on kuvien käyttötarkoitus, ja mikä oli motiivi kuvien ottamiseen?
Miheni on näyttänyt minun alastonkuvissa omille kavereilleen.
Kuulin asiasta kun yksi mieheni kaveri halusi nähdä minut myös livenä rinnat paljaana ja posliini pillu esillä.
Oli kuulemma jo kuitenkin kuvissa kaikki nähnyt aito vain kiinnostaisi nähdä.
 
vierailija
Tiedän varmaksi että mieheni on näyttänyt minun alastonkuvia myös omille kavereille.
Joiltakin olen saanut intiimejä ehdotuksia.
No, minulla ei ole ollut vielä tähän mennessä hyvää syytä näyttää aviovaimostani ottamaani alastonkuvaa kenellekään muulle miehelle. No, ei sitä sen puoleen ole kukaan muu nainenkaan nähnyt...

Osaatko antaa minulle hyvän syyn pistää se kuva yleisempään jakoon?
 
vierailija
Nais ystäväni lähettelee nakukuviaan. Milloin seisoo peilin edessä. Lähikuvia vartalostaan. Milloin leikkii dildolla. Ei ole minun juttu mutta kiitän aina kuvista kun tiedän että hän pitää siitä.
 

Yhteistyössä