Onko kukaan valkaissut hampaitaan hammaslääkärissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24139844]Olen valkaissut ja hinta oli muistaakseni 250€, lisäksi tulee tarkastus- ja muut kulut jos on esim. jotain paikattavaa. Hinta tietty vaihtelee eri kaupungeissa.[/QUOTE]

Olitko tyytyväinen tulokseen? Valkaistuiko hampaat tasaisesti ja joka puolelta? Olen päättänyt valkaista hampaani mutta hakusessa on vielä edullisin tai muuten parhain hammaslääkäri.

Olen tyytyväinen tulokseen, mutta valkaisun jälkeinen vihlonta yllätti. Se oli todella kamalaa, mutta sitä kuulemma harvoin esiintyy. En ole myöskään huomannut mitään epätasaisuutta värissä, mutta hampaani eivät olleet alunperinkään kovin tummuneet. Suosittelen kyllä, vihlonnasta huolimatta :-)

Ekat kaksi viikkoa pitää välttää täysin kaikkea värjäävää ruokaa, mm. just kahvia ja kolaa. Itse olen tämän karanteeniajan jälkeen juonut ihan normaalisti kahvia, mutta hampaat on pysyneet valkoisina. Kävin siis n. vuosi sitten. Hammaslääkäristä saa tilattua myös muotit + tahnaa, joiden kanssa ylläpitovalkaisu kotona onnistuu aina tarvittaessa.

Niin ja hampaiden vaaleneminen riippuu alkutilanteesta ja hammaslaadusta, itsellä vaaleni muistaakseni 3-4 astetta. Valkaisua voi myös jatkaa kotona, jos ei ole tyytyväinen vastaanotolla saatuun lopputulokseen.

Yhteistyössä