Onko kukaan tullut näin helposti raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilliputti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lilliputti

Vieras
Itsellä vahva epäilys siitä että olisin raskaana.
Yksi ainoa kerta ilman ehkäisyä, päivää ennen ovista.
Nyt on ollut valkovuotoa, jota ei normisti ole, n.viikko oviksen jälkeen 2-3 päivää rusehtavaa vuotoa aivan vähän (kiinnittymisvuotoa?) ja alavatsa ollut samoihin aikoihin hieman kipeä.
Kuvittelenkohan vain, vai olisiko voinut käydä niin hyvä tuuri?
Esikoista yritimme kolme kiertoa, joten ei oikeen tunnu mahdolliselta tämä..

miksikäs ei? eihän siihen tarvita kuin se yksi kerta ja hyvä ajoitus..ripaus tuuria myös :) itse tulin samantien raskaaksi kun olin lopettanut e-pillerit (lopetin kesken liuskan), vaikka sanotaan että pillereiden lopettamisen jälkeen voi kestää jonkin aikaa ennenkuin voi raskautua

Tuo nyt niin helpolla ole, tulee ne jotkut raskaaks ehkäsylläki. ;) Teillä oli ainakin priima ajotus, että jos olet yhtään sitä sikiävää sorttia, niin kyllä varmaan raskaana olet! :)

Ja voi käydä niin hyvä tuuri, meillä on jo kaksi tuollaista "kertalaakia". Vilkkaita poikia. <3

Alkuperäinen kirjoittaja lilliputti:
Itsellä vahva epäilys siitä että olisin raskaana.
Yksi ainoa kerta ilman ehkäisyä, päivää ennen ovista.
Nyt on ollut valkovuotoa, jota ei normisti ole, n.viikko oviksen jälkeen 2-3 päivää rusehtavaa vuotoa aivan vähän (kiinnittymisvuotoa?) ja alavatsa ollut samoihin aikoihin hieman kipeä.
Kuvittelenkohan vain, vai olisiko voinut käydä niin hyvä tuuri?
Esikoista yritimme kolme kiertoa, joten ei oikeen tunnu mahdolliselta tämä..

Joo, kerta ilman ehkäsyä ja raskaaks tulin.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
:laugh:
Ei, tai jos epäilikin niin ei ainakaan siitä mitään sanonut :D
Poika on ihan isänsä kopio eli ei ainakaan enää epäile :xmas:

Mutta olisihan siinä ollut 9 kuukautta aikaa miettiä. Ainahan olisit voinut selittää tällä vanhalla jutulla "jumala ja sillein..." :laugh:

kaikki 3 lasta tullut kerrasta. Kaksoset myös. :) Saa ainakin olla ylpeä hedelmällisyydestä. Vaikka ikä tietenkin laskee sitä. Noinkohan yli 30 vuotiaana enää tulee kerrasta raskaaksi....?!

Alkuperäinen kirjoittaja no juu:
kaikki 3 lasta tullut kerrasta. Kaksoset myös. :) Saa ainakin olla ylpeä hedelmällisyydestä. Vaikka ikä tietenkin laskee sitä. Noinkohan yli 30 vuotiaana enää tulee kerrasta raskaaksi....?!

Kaveri mietti samaa edelliskesänä; 4 ekaa muksua kertalaakista alle 30 v iässä, ja iltatähti piti saada. Kierukka pois, ja kertalaakista taas raskaaksi, 34-vuotiaana.

Ja samaa oon itsekin pohtinut; alkaisikohan kolmannen odotus yhtä helposti kuin kaksi ekaa? Pitänee kokeilla :whistle:

Huih! nyt alko jo jänskättämään, että tosiaan olen raskaana!
Ja joku tuolla huuteli että voi tulla yllätyksenä, että jokainen tulee yhdestä kerrasta raskaaksi, niin ihanko totta? en mä nyt sentään niin tyhmä ole.
Mut ei aina kaikki tuu siitä ekasta kierrosta, ja halusin nyt vaan kuulla, että kuinka moni on tullu ekasta kierrosta ja vielä jos seksiä (suojaamatonta) on ollut vain sen yhden kerran.

Minulle vauva siis on erittäin toivottu, miehelle ei niinkään, mutta sano että pidämme tämän jos on tullakseen. Jälkiehkäisyä en käynyt ostamassa, koska en olisi kerennyt apteekkiin ja ovis oli heti seuraavana päivänä seksistä, niin olisikohan edes auttanut..

Mies ei siis tiedä epäilyistäni. Meillä vielä sinällänsä huono tilanne että jos nyt olisin raskaana, la olisi joskus ens syksynä ja mies lähtee inttiin kesällä (muutaman viivästyksen takia vasta nyt)..

Yhteistyössä