Onko kukaan toiminu millään kotikutsuilla emäntänä? Siis esim. tupperi, meandi jne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouvaliini

Aktiivinen jäsen
24.09.2007
4 613
0
36
Mä järjestän ehkä Lingon Blåbär-kutsut. Antakaas hyviä vinkkejä kun oon ekaa kertaa asialla. Minkä verran kannattaa kutsuu vieraita? Mitä ootte tarjonnu? Mulle pitäs olla jotain helppoo ja nopeeta kun ei oo hirveesti aikaa leipoo. Olisko muita hyviä käytännön vinkkejä? Kaikki mahdolliset vinkit otetaan vastaan ilomielin :)

vieraita mahdollisimman paljon, koska se mitä sa sitten saat palkinnoksi siitä ettö kutsut pidät riippuu siitä että paljonko saat myyntiä ja vieraiden määrästä. karjalanpiirakkaa, ja pullaa yms. piirakoiden päälle munavoita. ei tarvii olla sen seitsemää sorttia tarjolla

Kutsu mahdollisimman monta, osa ei tule kuitenkaan tai tulee esteitä.
Pahimmillaan, mitä olen kuullut, kutsuttuja on ollut 25 ja paikalle tulee 3.

Toki silläkin on merkitystä mitä kutsuja pitää.

Tarjottavista, ihan pari keksilaatua ja vaikka ihan pastejoita pakkasesta. Niin ei tarvi edes sitä munavoita tehdä.
Tällä on semmoinen piilovaikutus sun vieraisiin, että herkemmin ottavat itselleenkin kutsut kun näkevät ettei tarvitse tarjota niitä hienoimpia tarjottavia vaan ihan "normisetillä" pärjää.

Mikäli siis Me&I emännät hyötyy jatkokutsuista.

Onko esittelijällekin muuten ok että lapsia tulee myös?

Kutsut on hyvä laittaa n. viikkoa tai kahta aiemmin, mieluummin kahta, niin kerkeää sit vielä viikkoa ennen varmistella ketä on tulossa. Ja emännän roolin voit ottaa ihan rennosti, laita vaikka tarjolle glögiä ja piparia ja avaa pikkujoulukausi! Lapset totta kai mukaan, kun kerran lastenvaatteista kyse. Saa paremmin sovitella yms.

Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä;24816832:
Kutsut on hyvä laittaa n. viikkoa tai kahta aiemmin, mieluummin kahta, niin kerkeää sit vielä viikkoa ennen varmistella ketä on tulossa. Ja emännän roolin voit ottaa ihan rennosti, laita vaikka tarjolle glögiä ja piparia ja avaa pikkujoulukausi! Lapset totta kai mukaan, kun kerran lastenvaatteista kyse. Saa paremmin sovitella yms.

Pikkujoulukauden avaus olikin hyvä idea :)

Yhteistyössä