Onko kukaan tilannut täältä tossuja?

tilasin samasta paikasta tutteja
http://www.babylux.fi/product_catalog.php?c=14
nää on samoja tossuja, mutta lapsen nimellä. 8? kalliimpia, mutta mukava esim. tarhaan ku ei mee sekaisin toisten lasten tossuihin... Kaupankäynti kävi tosi hyvin
 
tilasin samasta paikasta tutteja
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Mä tiasin noita tossuja mutten tuolta, vaan jostain toisesta kaupasta huutonetin kautta. Eivät ole mun mielestä laadukkaita, menivät nopeasti rupsahtaneen näköisiksi.
Voi vitsi...:( noi on niin kivoja
 
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Mä tilasin tohvelisankarista, on kivannäköiset ja hyvät jalassa, ei ole vielä ollut hirveesti käytössä, joten en tiedä miten kestävät kulutuksessa.
Näyttää olevan samat tossut, joka sivustolla. Noi nimikoidut tossut olis kyl kätsyt.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Mä tilasin tohvelisankarista, on kivannäköiset ja hyvät jalassa, ei ole vielä ollut hirveesti käytössä, joten en tiedä miten kestävät kulutuksessa.
mä tilasin samasta paikasta ja mun mielestä on kyllä laadukkaat. vuoden ollu käytössä ja edelleen tosi hyvässä kunnossa,menee pikkuveikalle perintönä. ei tietenkään oo käytetty päivittäin mutta useita kertoja viikossa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Meillä ei kans oikein istunu lapsen jalkaan noi tossut. Oli sellaset lötköt, varsinkin kantapäästä. Oli pakko palauttaa takaisin sovituksen jälkeen.
Itse olin yllättynyt kun myös tossun pohja oli sellaista pehmeää nahkaa.
Yleensähän pohja on sellaista hieman paksumpaa materiaalia.
 
halipupu
Meillä on ollu aina Tintti tossuja ja hyviä ovat olleet. Kestävät usein myös toiselle lapselle ja pohjaan on helppo kirjoittaa lapsen nimi ja pysyvät hyvin jalassa ja ovat vieläpä suomalaiset.
 
Kaveri oli tilannu tuolta tohvelisankari-kaupasta tyttärelleen kerhoon tossut ja oli kovasti tyytyväinen ensinnäkin nopeaan toimitusaikaan ja tossuihin :) Vähän oli joo joutunut itse kiristämään kuminauhaa että pysyi paremmin jalassa mutta siitä huolimatta oli tyytyväinen ostokseensa =)
 

Yhteistyössä