Onko kukaan tilannu little maya

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko kukaan tilannu little maya verkkokaupasta mitään, esim pipoa!?
Oletteko ollut tyytyväisiä. Oon tilannu kohta kaksi viikkoa sitten, ei ole tullut kun joku vahvistus sähköpostilla. Ei ole tullut että olisi tehty pipo tai lähetetty.
Netissä luki että nopea toimitus..onko ruuhkaa vai missä mättää, kuitenkin monet kehunut että nopeasti tuli perille.
Ei näytä nopealta kun en ole pipoa vielä saanut :/ en taida enää tilata mitään tuolta..
Kokemuksia?

Mä oon tilannu tossa puol vuotta sitten.Toimitus oli 2 viikkoa ja jotenkin oli hassunmallisia päähän ja kutitti otsasta,eli en tilaa enää.Ja nostaa koko ajan hintoja.

Tilasin syyskuun alussa kaksi pipoa. Olivat vähän kalliinpuoleisia, mutta tehty Suomessa ja haluan tukea suomalaista työtä. Valitsin toimitustavaksi ehdotetun kirjeen. Kaksi viikkoa toimitusvahvistuksesta laitoin tukeen viestin, ovatko pipot tulossa. Vastattiin, että koska päätin säästää kuluissa ja valitsin kirjeen niin pitää odotella, voi kestää.
Tästä vielä kului aikaa ja laitoin uuden viestin, jossa kerroin, että olen pettynyt, koska asiakkaana tämä näyttäytyy minulle hitaana palveluna ja olisin tilausvaiheessa toivonut tietoa näin hitaasta toimituksesta. Tuessa vastannut mieshenkilö haukkui minut pystyyn, kun olin "hyökkäävä" yms. Palautetta eivät siis pysty ottamaan vastaan. Huijattu olo on, enkä tilaa enää uudelleen.

Hei,minä tilasin myös lapsille pipot keväällä. Viikko sitten pesin ohjeen mukaan ja tekstiilin värit levisi ja rusetti lähti irti.
Hei!

Miksi kirjoittelet asiasta täällä?. Jos olisit todellinen asiakas niin olisit varmasti ollut asiasta yhteydessä yritykseen, mutta et ole ollut.
Nuo pipojen rusetit eivät todellakaan irtoa itsekseen pesussa, ja jos pipo pestään ohjeen mukaan pesukoneessa niin kankaiden värit eivät leviä.
Jos kuitenkin jotain tuollaista kävisi niin tietysty pipo korjattaisiin sinulle tai vaihdettaisiin uuteen.
Kaikki tuotteet tehdän käsityönä tilausten mukaan ja siksi ruuhka aikoina tilauksiin tulee jonoa ja toimitus ajat venyvät, tämä on kyllä selitetty verkkokaupassa.

Me ollaan tilattu monesti ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Laatu on ihan huippua ja hinnat ei kyllä ole kalliita kun puhutaan Suomalaisesta käsityöstä.
Suosittelen lämpimästi.

Hei!

Miksi kirjoittelet asiasta täällä?. Jos olisit todellinen asiakas niin olisit varmasti ollut asiasta yhteydessä yritykseen, mutta et ole ollut.
Nuo pipojen rusetit eivät todellakaan irtoa itsekseen pesussa, ja jos pipo pestään ohjeen mukaan pesukoneessa niin kankaiden värit eivät leviä.
Jos kuitenkin jotain tuollaista kävisi niin tietysty pipo korjattaisiin sinulle tai vaihdettaisiin uuteen.
Kaikki tuotteet tehdän käsityönä tilausten mukaan ja siksi ruuhka aikoina tilauksiin tulee jonoa ja toimitus ajat venyvät, tämä on kyllä selitetty verkkokaupassa.
Tästä sait uuden asiakkaan!

Minä jo täällä katselen löytyisikö vielä jotakin muuta ostettavaa kuin leijona heijastinpipo, joka menee kiekkopojalleni.

Ystäväni tilasi teiltä ja on ollut tuotteisiin erittäin tyytyväinen. Hän ei huomannut pesun jälkeen mitään muutosta. Tietty on tärkeää noudattaa pesuohjeita, eikä kannata pestä kimpassa värjäävien vaatteiden kanssa.

Arvostan kovin suomalaista käsityötä!❤
Tsemppiä ja menestystä!

Hei!

Kylläpä tällaiseen sävyyn kirjoitettu viesti, ilmeisesti yrityksen asiakaspalvelusta, kertoo ainakin minulle, että ko. yritystä kannattaa välttää.

Itselläni hävisi kokonaan kirjetoimituksena tilatut tuotteet n. 50 e tilaus. Ilmeisesti postissa kadonneet eikä yritys korvaa koska ei vastaa postin toimituksesta eikä posti korvaa kun ei ole lähetystunnusta.. en uskalla enäö tilata kun ei tiedä tuleeko perille edes.

Me ei saatu koskaan tutteita vaikka tilaus oli yli 100e.
Soitin heille ja ärhäkkä mies vastasi ja oli tulla linjoja pitkin päälle. Huoh, pitää alkaa tätä selvittämään mutta 2kk kulunut.
En tilaa enään enkä suosittele.

Yhteistyössä