Onko kukaan teistä kokenut tällaista suorastaan mykistävää?! Näimme sydänystäväni kanssa samankaltaisen unen, ja suurinpiirtein samaan aikaan aamulla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En ikinä ole edes uskonut että tämä voisi olla mahdollista. Ystäväni näki sen kaameana painajaisena ja hän heräsi siihen kauhistuneena. Itse näin saman tilanteen rauhallisesti tyyliin, että ”aha, näin se tapahtuu”.

Emme nukkuneet samassa sängyssä edes. Asumme eri osoitteissa, kyseessä on nainen ja mies.

Ennenkuin kerron lisää mystisestä unestamme, haluan kuulla muilta palstalaisilta, että onko tämä tällainen kuinka yleistä? Ja kertokaa mielellään että minkälainen uni oli kyseessä jos olette kokeneet samaa?

Kun heräsin sinä aamuna, ajattelin että huh, näin unta että olin kuolemassa. Käyttäydyin hyvin tyynesti. Muistikuvani on että olin vaakatasossa liukumassa hiljalleen eteenpäin, todennäköisimmin juurikin vedessä, siitä vedestä ei ole muistikuvaa.

Mutta niinkuin usein, ainakin omissa unissani, raajat ovat ikäänkuin kankeita, koska makaan sängyssä. Sen muistan etten pystynyt liikuttamaan käsiäni ollenkaan, enkä pystynyt auttamaan itseäni mitenkään. Totesin vaan ihan rauhallisesti, että nyt taidan kuolla. Ei ollut mitään paniikkia, pelkkää tyyneyttä. Tämä oli sitten tässä.

ap

Kun heräsin sinä aamuna, ajattelin että huh, näin unta että olin kuolemassa. Käyttäydyin hyvin tyynesti. Muistikuvani on että olin vaakatasossa liukumassa hiljalleen eteenpäin, todennäköisimmin juurikin vedessä, siitä vedestä ei ole muistikuvaa.
Mutta niinkuin usein, ainakin omissa unissani, raajat ovat ikäänkuin kankeita, koska makaan sängyssä. Sen muistan etten pystynyt liikuttamaan käsiäni ollenkaan, enkä pystynyt auttamaan itseäni mitenkään. Totesin vaan ihan rauhallisesti, että nyt taidan kuolla. Ei ollut mitään paniikkia, pelkkää tyyneyttä. Tämä oli sitten tässä.

ap
Niin, minä olen kyseinen ap. Kirjoitin harmaana, koska muuten eräs tietty harmaa ehkä olisi tullut trollailemaan tänne nähtyään nikkini.

Niin, se oli melkoinen shokki kun salarakkaani Annie kertoi samana iltapäivänä, että hän oli nähnyt minun olevan hukkumassa. Kun hän yritti pelastaa minua niin hän heräsi siinä vaiheessa. En edes uskonut että se olisi mitenkään mahdollista nähdä ikäänkuin sama uni ja samoihin aikoihin.

Minusta se tarkoittaa sitä, että meillä on erittäin läheinen, syvä henkinen sielujen yhteys. Vieläkin hämmästelen asiaa.

Unien selittäjät sanovat että se tarkoittaa jonkin asian muuttumista elämässä.
Jutellaan lisää kun tapaamme tänään lounaan merkeissä, valmistan hänelle kaurispaistia ja uuniperunoita 😋

Yhteistyössä